Menyit ittam én tegnap? A fejem csak úgy lüktet. Forog velem a világ. És hol vagyok? Tapintás alapján egy ágyon feküdhetek, de kinek az ágyán? Reinernél kötöttem volna ki?
- Látom felkelt a bulizás hercegnője! - hallottam meg Levi hangját. A szobánkban vagyunk? Hogy jutottam én fel a harmadikra? Meg honnan tudja, hogy mit csináltam este?
- Inkább az vagyok mint a „Tch" hercege! - vágtam vissza kicsit felemelve a fejem a párnából, de a szédülés erősebbé vált így vissza temettem az arcom a puha anyagba.
- Úgy tűnik nem is vagy annyira másnapos.
- Töké*HAPCI!*letesen vagyok! - mondtam aztán tüsszentettem még hármat. Éreztem, hogy az orromban felgyülemlett takony ki akar jönni így az éjjeli szekrényéhez nyúltam egy zsepiért. Szerencsére találtam így hangos trombitálásba kezdtem.
- Na! Gratulálok! Sikeresen meg is fáztál! Bár amennyire átáztál nem is csoda!
- Átáztam? Mi van? - kérdeztem szipogva és a szememet dörzsölve.
- Olyan éjfél körül rátaláltam a kis bulitokra és amikor leállítottam te részegen berántottál a medencébe!
- Megérdemelted! Miért kellet tönkre tenni a bulit? - morogtam és megpróbáltam felülni, de még mindig rettenetesen szédültem így inkább maradtam.
- Felség! - nyitott be hírtelen valaki. Hang alapján lány. Résnyire sikeresen kinyitottam a szemem. Láttam, hogy egy alacsony szőke és egy magas barna szobalány állnak az ajtó elött.
- Igen? Mi az? - nézett fel a könyvéből Levi amit eddig bújt a könyves polc elött.
- Két őr, egy szoba lány, két konyhás, a lovász és a könyvtáros azt mondja, hogy ma nem tud munkába állni - mondta a barna hajú.
- Mondjátok meg nekik, hogy ha bulizni tudnak akkor másnap takarítani is! - állt volna fel, de megszédült és vissza ült.
- Felség! - szaladt hozzá a szőke és megfogta a homlokát - Dehát ön lázas! Ymir! Szólj az orvosnak, hogy a herceg és a hercegnő is beteg! - mondta a barnának aki el is indult.
- Jól vagyok! - mondta Levi, de most vettem észre, hogy az egész arca piros.
- Nincs jól! Feküdjön szépen le! - segítette fel és addig két lépésig tartotta őt.
- Na! Ezt hívják karmának - nevettem fel pár köhögés mellett. Hogy lettem ilyen beteg egy kis víztől?
- Fogd be! - morgott mikor kiterült az ágyon és az szobalány rakott egy borogatást a homlokára.
- Pihenjenek mind a ketten a doktornő nem sokára itt lesz! - mosolyodott el tündérién aztán ki ment. Ebben a palotában csak lovakat, nyuszikat meg angyalokat alkalmaznak? Mert ez a lány teljesen olyan mintha egy angyal állna előttem.
- Sziasztok! Mi történt? Hogy lett mind kettőtök beteg? - nyitott be az ajtón Hangi alig öt perc múlva.
- Részegen berántott a medencébe tegnap este - motyogta Levi.
- Részegen? - vonta fel a szemöldökét a nő.
- Tagnap a medencénél iszogattunk Erenékkel
- És engem nem hívtál meg?
- Négy szem! Ne ordibálj már! - morgott a mellettem lévő lázas és meg dörzsölte a szemeit.
- Nem tudtam, hogy lesz. Csak bejöttek a kezükbe-
- Ne most tartsatok tracspartyt! Vizsgálj meg négy szem aztán menj! - szakított félbe még mérgesebben Levi.
- Rendben! Sorty! Nyugi! - kuncogott fel az orvos aztán neki látott a vizsgálatunknak.
YOU ARE READING
Kényszer Házasság (Levi x OC)
FanfictionSaját könyv‼️ Minden jog fenntartva‼️ Kezdete: 2021.04.3. A történet egy hercegnőről szól akit a szülei kényszerből hozzá akarnak adni egy herceghez. Egyiküknek sincsen ínnyére ez, de meg bele kell törődniük a helyzetükbe. "- Ne nézz így! A te palo...