~Leyla~
Eren'le buluşmak üzere aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaptım. Üzerime kırmızı bir bluz ve siyah mini etek giymiştim. Kolye ve bilekliklerle de kombinimi tamamladım. Çantamı alarak dışarı çıktığımda yağmurun yağdığını gördüm. Bardaktan boşalırcasına yağıyordu ama bu beni durduramayacaktı. Bahçede, arabanın içinde beni beklediğini gördüm ve gülümsedim.
Yanlış karar verme konusunda en başarılı insanlardan biriydim ben. Bugüne kadar öyle çok da büyük hatalarım olmamıştı ama önüme iki seçenek sunulsa, gider seçmemem gerekeni, yanlış olanı seçerim ve bunu da fark etmem epey zaman alır. Çünkü bana iyiyi kötüyü, doğruyu yanlışı kimse öğretmedi. Annem beni kendi halime bıraktı, babamsa zaten hiç yanımda olmadı. Ben düşe kalka öğrendim, öğrenemediğim her şey de bana dert oldu.
Eren arabayı öyle hızlı sürüyordu ki koltuğa yapışmıştım resmen. Bir yerlerden tutunmaya çalışıyordum, resmen terör estiriyordu trafikte. Bir iki kez yavaşlaması için rica ettim, dinledi ama sonra tekrar hızlandı. Benim gözümü bu şekilde boyayabileceğini sanıyordu galiba, başka bir açıklaması olamazdı. Arabayla biraz tur attıktan sonra beni tekrar eve bıraktı.
"Ne oldu?" dedim arabadan indiğimizde.
"İşim çıktı. Seni ekiyor gibi görüneceğim ama yeter bu kadar eğlence, öyle değil mi?"
"Peki.. Nasıl istersen."
"Sen güzel ve akıllı bir kızsın. Öyle Deniz gibi iki gram aklı olan insanlarla işin yok."
"Aramızda bir şey yok zaten."
"Ben de öyle düşünmüştüm.. Deniz biraz böyledir. Okula yeni biri gelir, birkaç gün kafayı takar, sonra da bıkar. Senin için iddiaya girmeye çalıştı benimle. 'Bak gör, iki günde numarasını alacağım.' dedi. Araba anahtarını koydum ben de ortaya.."
"Cidden mi?"
"Tabii.. Ona güven olmaz. Kardeşim diye söylemiyorum, kendisi epey şerefsizdir." dedi gülerek. "Sen en iyilere layıksın.. Bazı insanların daima zirvede olması gerekir. Seninle benim gibi."
"İyi akşamlar.."
"Güle güle."
**
~Deniz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT | ZeyKer
FanfictionLeyla ve Deniz. İstanbul'da bir Lise. Bir olay yeri, bir soğuk kelepçe. Bir katil, bir kurban. Leyla'nın acı kaderi ve Deniz'in ona ihanet eden arkadaşları. Katil kim, kurban kim? İkisi de tanıdık.. Çok geçmemiş birbirlerini sevmelerinin üzerinden...