9. Kapitola

6.7K 446 2
                                    

Úpěnlivě hledím do jeho očí. Má nádherné oči. Jeho řasy se trochu zatřesou, když se ke mě nakloní. Jsem si jistá, že jsme oba úplně na mol a to mě částečně uklidňuje. Palcem přejede po mém spodním rtu a pak spojí naše rty. Ty jeho jsou překvapivě měkké. Dříve jsem neměla možnost si toho všimnout.

Přitáhne si mě k sobě blíž. Neudržím se na svých rukách, ty se mi podlomí a já skončím na zemi. Harry se nade mnou naklání a stále se líbáme.

HARRY

Nevím, proč to dělám. Mohl jsem si prostě sundat kousek oblečení, ale nechci. Dneska jsem ještě neměl sex a opravdu jsem toužil najít nějákou, která by toho hodně vydržela. A o těch kurvách dole samozřejmě pochybuju. Jsem nadrženej jak hovado. 

Tak proč se trochu neodreagovat? Doufám, že nepatří mezi ty, co se po první líbačce zamilujou. Pokud ano, jsem v pěkným hajzlu. Ale má toho svýho, takže předpokládám, že jim to dobře klape v posteli, jinak totiž nevidím důvod, proč by s ní byl.

Nevím, jak dlouho jsme v této pozici, ona leží, já nad ní a naše rty spojené. Silně ji kousnu do rtu a ona bolestí zakňučí. Už se těším, až sbalím nějákou naivní opilou holku a pořádně si zašukám.

,,No, to stačí," vyruší nás Nicole.

V duchu ji vyfakuju.

ANDY

Rychle od sebe Stylese odstrčím, když se zdá, že se k tomu nějak nemá. Pomalu se odtáhne a vrátí se na své místo. Najednou mě zaplaví pocit viny. Co jsem to udělala? Už zase jsem selhala!

,,No teda. Tohle bych do vás neřekl," ozve se Louis.

Probodnu ho pohledem. Bylo to Stylesovo rozhodnutí. A já s tím nemohla nic udělat. Alice se na mě zašklebí. Teď si ze mě bude utahovat dalších deset let.

Harry vezme do ruky flašku a řada padne na Louise. Louis chce pravdu a tak se ho Styles zeptá, jestli to někdy dělal s Alice.

,,Nejsi na hlavu, kámo? Incest není zrovna můj šálek kávy, vážně ne," Louis si zaťuká na čelo.

Jen představa kroutící se Alice vzrušením pod Louisem ve mě vyvolá nutnost zvracet. No fuj. 

Další je Amy.

,,Amy, pravda nebo úkol?" zeptá se jí Louis.

,,Úkol," řekne trochu rozklepaně Amy.

Ani se jí nedivím. Po tom, co se tady už stihlo stát, bych nejradši utekla.

,,Řekni nám nějákou vtipnou historku," řekne Louis.

,,Jako vážně?" ozve se Jace.

,,Nechce se mi nic vymýšlet," pokrčí Louis rameny.

Amy si oddechne a na chvíli se zapřemýšlí, než nakonec začne mluvit.

"Jednou, když přišel brácha z oslavy narozenin jeho kamaráda, byl tolik na sračky, že sežral granule našemu psovi a vypil mu vodu," řekne a koutky jí začnou cukat nahoru.

Jakmile to dořekne, všichni se začnou nekontrolovatelně smát. Louis spadne na záda a válí se ze strany na stranu, snažíc se chytit dech. Fajn, čekala jsem, že nám řekne nějáký trapas ze základky, ale tohle opravdu ne. Tohle je opravdu moc. 

A Luke se stále nevrací. Když se dosměju, popadnu flašku s ovocnou vodkou a pořádně se napiju. Cítím, jak mi alkohol zatemňuje mysl.

,,Lidi, už mě to nebaví," řekne Jace po chvíli.

Abych řekla pravdu, mě taky ne.

,,Nerozpustíme to tady?" zeptá se Styles.

Docela se divím, že s sebou nedotáhl Malika. Všichni přikývnou a zvednou se. Ještě si vezmu poloprázdnou flašku mého dnešního pití a jdu dolů společně s ostatníma. Ani ne do deseti sekund se každý někam zašije a já zůstanu stát uprostřed zaplněného obýváku sama.

,,Ahoj Lásko," ozve se za mnou hlas.

Otočím se a spatřím Lukea. Jeho oči jsou načervenalé, z čehož poznám, že je opilý. Dokonce víc, než já. Kdy to sakra stihl? Škytne a snaží se sformulovat úsměv na jeho bledém obličeji.

,,Kde jsi byl?" zeptám se naštvaně.

Bylo na něj asi moc to, co řekl nahoře. Ale to neznamená, že zmizí a pak, když ho najdu, se chová jakoby nic a ještě k tomu je na sračky. Gratuluju, to se ti povedlo.

,, P-potkal jsem kámoše, ta-ak jsme si sedli k ba-baru," zakoktá mi svou odpověď.

Bezvadný.

,,Příště se vrať," napomenu ho.

Jen přikývne. Chytí mě za zápěstí a přitiskne ke stěně, ke které jsme se počas konverzace dostali. Překvapením vypísknu a mé oči se šokem rozšíří.

,,Jsi tak nehorázně sexy, tak moc bych tě šukal. Každý den, od rána do večera. Nemohl bych přestat. Nikdy bych tě neměl dost," řekne a svými boky mě přišpendlí k šedé stěně.

Bolestí syknu a snažím se zastavit slzy. Jedna však uteče a steče mi po tváři. Začne mi rozepínat košili a konečky prstů přejede po kraji mé bílé krajkované podprsenky. Z toho nepřijemného kontaktu, když se studenými prsty dotkne i mé holé kůže, mi naskočí husina.

,,Nebreč, zlato. Slzy ti nesluší. Slušely by ti jedině, kdybys plakala, kdybych tě nechtěl přetáhnout, to bych si nechal líbit," řekne.

Mé znechucení k němu roste. Snažím se mu vysmeknout, ale marně. Přitiskne své rty na mé. Okamžitě mě zasáhne alkohol z jeho dechu. Začnu kroutit hlavou ze všech stran a házím sebou. Nějak se mi podaří ho ode mě odstrčit. Nikdo si nevšiml, že mi ubližuje. Nikdo.

,,Vypadni ode mě. Až se dáš dohromady, dej mi vědět, ale do té doby mě nechej na pokoji," zakřičím na něj, aby mě přes hlasitou hudbu slyšel. 

Trochu se zapotácí, ale ustojí to.

,,Ale noták, krásko," usměje se.

Jindy by mi ten úsměv přišel rozkošný, ale tentokrát ne. Hnusil se mi.

,,Dej mi kurva pokoj ,Hemmingsi!" zakřičím přes další přibývající slzy.

Zapnu si tři knoflíčky mé bílé košile a utíkám pryč.

The Date (HS|CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat