,,Tak nad tím ani neuvažuj, Stylesi!" okamžitě zavrtím hlavou.
,,Ale notak, Andy, odvaž se trochu! Nebo jsi snad nikdy neměla extázi?" zeptá se.
,,Jasně, že měla, Harry. Ale strč si to svinstvo do prdele," mrknu na něj jedním okem.
,,Můžu tobě?"
,,Ne."
,,Tak to se nic do prdele strkat nebude," začne záporně vrtět hlavou.
,,Jsi opravdu jak malé dítě!" řeknu rázně.
,,Radši budu malý děcko, než abych byl upjatý a nudný," odfrkne si.
,,Já jsem upjatá a nudná?"
,,Jo!"
,,Oh, dej to sem," protočím očima a nastavím před něj dlaň, aby mi tam mohl položit tu zpropadenou drogu.
,,Věděl jsem, že neodoláš," jen se ušklíbne a položí mi do ruky dva bílé prášky.
,,Dva? Chceš mě zabít, Harry?" vykulím oči.
,,Klid, ten druhý je pro mě," řekne, schová sáček s dalšíma tabletkama do kapsy u kalhot a vezme si z mé dlaně jeden bílý prášek.
Vezmu tu bílou věc mezi prsty a čekám, až to udělá i on.
,,Rozkousej to, začne to dřív působit," řekne a pak si bílý prášek hodí do pusy.
V jeho puse to křupe, když kouše drogu svými zuby. Udělám to samé co on. Kousky toho hnusu mi zalézají mezi zuby, ale podaří se mi je jazykem vyšprtat ven.
,,Jak se cítíš? Zatím dobrý?" ptá se.
,,Jo, v pohodě, neměj pěči," protočím očima.
Chová se opravdu směšně. Jednou si ze mě utahuje, dobírá si mě, vysmívá se mi a pak je starostlivý a milý. Milý a starostlivý Styles je i docela příjemný, to ne, že ne. Ale i tak je to hodně podezřelé a hlavně divné.
,,Nechceš jít tancovat?" Harryho hlas naruší klidné prostředí kolem mě.
,,Proč?" zeptám se otráveně.
,,Protože," odsekne.
,,Hm, tak nechci," pokrčím rameny.
,,Tak fajn," taky pokrčí rameny.
,,Harry? Nechceš jít tancovat?" zeptám se a v duchu vyprsknu smíchy.
,,Děláš si ze mě kurva srandu? Teď jsem se tě ptal! Tak proč jsi mi řekla že nechceš, když chceš?" vyjede po mně.
,,Protože," odpovím a táhnu ho za ruku na plochu, kde se tancuje.
Harry mě chytí rukama za boky a já nechám ruce ve vzduchu a do rytmu hlasité a dunivé hudby nimi pohybuju. Chvilku na mě zamyšleně kouká a pak se začne smát. A já samozřejmě s ním.
Asi po deseti minutách zjistím, že nejsem vůbec unavená, i když bych normálně už únavou ležela na zemi. Kouzelné účinky té bílé zpropadené drogy.
,,Hej, taky máš energie na rozdávání?" zeptám se ho.
,,Jo," vycení na mě jeho nádherně bílé zuby.
,,Máš krásný úsměv, Harry," lehce zvednu koutky mých úst nahoru.
,,To ty taky," nakloní se ke mně a zašeptá mi do ucha.
HARRY
Je tak strašně sexy v jejích uplých, tmavě modrých džínech a bílém tílku, které má krajkovaná celá záda. Svou černou koženou bundu nechala u baru, kde jsem řekl barmanovi, aby ji někam schoval. Nebudeme riskovat, že by ji někdo ukradl.
Její vlasy strašně hezky voní. Fajn, vynechejme fakt, že se cítím jak nějákej úchyl, když tady Andy očuchávám.
,,Nepůjdeme se napít? Mám docela žízeň," řekne Andy, když se od ní odtáhnu.
,,Uhm, jo jasně," usměju se a vedu ji k baru.
,,Dej nám něco silnýho, Philipe," řekne Andy.
Za chvilku před námi stojí dva panáky něčeho průzračného.
.......
Opravdu nevím, jak dlouho tady pijeme, kolikrát jsme spolu tancovali, a dokonce ani nevím to, kde jsem. Vím jen to, že mou rukou už párkrát putoval kvalitní joint. Dezorientace mě naprosto ovládá. Ale je to párty a já se chci bavit!
Chytím Andy za zadek a přitáhnu si ji k sobě. Naše pohyby jsou poněkud neohrabané, ale to je docela normální v tomhle stavu. Ona se jen zahihňá a ruce si položí na mou hruď. Nakloním se k ní a dlouze ji políbím na rty.
,,Půjdeme nahoru?" zavrčí mi do rtů.
,,Pokud tam trefím," zasměju se a nechám se odtáhnout do jednoho z pokojů.
Hned jak za sebou zamkneme dveře, se strhne boj mezi našimi jazyky. Okamžitě si ji podmaním do své moci. Ostatně, jako vždycky každou. Začnu jí vyhrnovat tílko a kleknu si. Rty putuji po jejím břiše, které je krásně ploché.
,,Jsi tak nádherná. Tak neuvěřitelně dokonalá. Tvá kůže je tak hebká," zamumlám do jejího pupíku, načež ona okamžitě zasténá.
,,Hrošíku, to byl ten nejvíc sexy zvuk, který jsem kdy slyšel," a znovu ji políbím na rty.
Tílko, které má na sobě, mi momentálně překáží, a tak jí ho přetáhnu přes hlavu. Odhodím ho někam za sebe. Úpřímně, je mi u prdele, kam dopadne.
,,Tak to teda ne, Stylesi! Když já, tak ty taky. Tričko dolů," přikáže mi Andy, a tak si přetáhnu své bílé triko přes hlavu.
Hned si stáhnu z noh i kalhoty, aby mi nepřekážely. Chytím Andy za ruce a přirazím ji ke zdi. Svými zuby začnu lehce okousávat její spodní ret. Očima zabloudím k hodinám, které ukazují, že je půl jedné. Stisknu prsty její holé boky a začnu sát pokožku pod jejím uchem.
,,Jestli tam zítra budu mít cucflek velký jak Antarktidu, tak si mě nepřej Harolde!" pohrozí mi, ale já si toho moc nevšímám.
Stáhnu jí z noh rifle a odhodím je na židli. Andy mě dostrká k posteli, na kterou mě později povalí. Sedne si na mé břicho a začne okusovat mou čelist.
,,Hmm," zamručím vzrušeně.
Po chvilce mě to přestane bavit a tak ji povalím pod sebe. Začnu ji líbat od krku, přes její břicho, až k lemu jejích černých kalhotek.
,,Co ti tak dlouho trvá Harolde?" nadzvedne se na loktech a koukne se na mě.
Je opravdu krásná. Už ze mě mluví zkurvené drogy. A to už ta skvělá extáze působí asi dvě hodiny.
,,Nějáká nedočkavá, ne?" trošku ji poškádlím a rty vyhledám ty její, abych je spojil v dlouhý polibek.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanficLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)