,,Já. Nikam. Nejdu!" řvu a mezi slovy bouchám svou hlavou o skříň.
,,Ale jo, jdeš. Pomohl ti, takže mu to dlužíš. Určitě se budeš ohromně bavit," kárá mě Alice.
Nad její poslední větou protočím oči. Tak jistě. Nejspíš mi do jídla nasype nějáké jedovaté koření, aby mě zabil. Nebo mi do pití naleje nějáké drogy a pak mě zabije, nebo znásilní. A nebo mě znásilní a pak zabije. Myslím, že v tomto znám Stylese až moc na to, abych si tím byla jistá.
,,Kdyby mě tam nechal ležet a nevšímal si mě, udělal by líp," dupnu nohou o podlahu.
Vysloužím si za to Alicenin nasupený pohled.
,,No co? Ušetřil by peníze a místo toho, aby se se mnou tahal celý večer, mohl šukat nějákou děvku," pokrčím rameny.
,,A já už toho mám tak akorát dost! Teď se oblečeš, namaluješ, obuješ, zvedneš svou vznešenou prdel a půjdeš s Harrym na večeři!" Alice skoro zaječí.
Kdybych byla pes, sklopila bych uši, ocas bych stáhla mezi nohy a začala strachy kňučet.
,,Fajn," naštvaně nafouknu své tváře a začnu se hrabat ve skříni.
Nakonec si obleču tělové šaty, které mají po celém svém povrchu potaženou černou krajku, takže to vypadá, že jsem nahá a mé tělo pokrývá jen krajka. Šaty mají jen jeden dlouhý rukáv, druhý tam není vůbec. Jsou dlouhé asi do poloviny stehen, takže nejsou moc krátké, ale ani dlouhé.
S Aliceniným donucením jsem si na nohy nazula černé lodičky, které měly na boku menší krémovou mašli. Já osobně bych si vystačila s obyčejnými černými vanskami. Všechno to doplnilo krémové psaníčko.
Oči jsem si orámovala černou tužkou a řasy zvýraznila řasenkou. Pár tahy korektoru jsem zakryla nedostatky mé pleti.
,,No vidíš jaká seš kočka! Jen bacha, aby kocourek nezdivočel," řekne Alice a společně se zasmějeme.
Vezme do ruky kartáč na vlasy a začne mi dělat účes. Jednou mám vlasy v drdolu, v culíku, potom zase v drdolu. Nakonec mi je nechá rozpuštěné a konečky mi natočí kulmou do menších loken.
Když se v osm ozve klepání na dveře, začne mým tělem proplouvat nervozita. Alice otevře dveře a pak na mě kývne, abych tam šla. Vstoupím do futer a kouknu se na Stylese před našimi dveřmi. To snad není možný! On má sako?
Jeho nohy jako obvykle obepínají černé úzké džíny, hrudník mu překrývá látka bílého trička, přes kterou jsou vidět některá jeho tetování a černé, dobře mu padnoucí sako, ukrývá jeho vypracované bicepsy a tricepsy.
,,Uhm, hezké šaty," řekne a nervózně si prohrábne rukou vlasy.
,,Hezké sako," oplatím mu kompliment.
,,Bavte se. Hlavně bez blbostí. Jestli něco budeš zkoušet, vykastruju tě!" poslední větu směřuje na Harryho.
Aby kocourek nezdivočel.
Harry mě odvede do jeho velkého černého auta. Co sakra všichni mají s černými auty?
Asi po půlhodině zastavíme před nějákou restaurací. Harry vystoupí a otevře mi dveře. Určitě se musí hodně překonávat. Vystoupím z auta a s jeho doprovodem dojdeme až ke dveřím restaurace, které mi taky otevře.
,,Až po tobě, Hrošíku," řekne a ušklíbne se.
Neudržím se a plácnu ho rukou po hlavě. Jen se uchechtne a následuje mě. To bude zajimavý večer.
.......
Sedíme s Harrym naproti sobě u stolu pro dva, který je podle mě zbytečně velký. Právě listuju jídelním lístkem, kde jsou až moc předražená jídla. Cítím se nepříjemně, když vím, že to bude platit Harry sám.
,,Tak co to bude?" objeví se u stolu menší blondýnka se zbytečně hlubokým výstřihem a krátkou sukní.
Pracovní uniforma jí nic neříká?
,,Uhm, já bych si dala lasagne s mletým masem a k tomu zeleninový salát s pepřovým přelivem," četla jsem nahlas jídlo z jídelníčku.
Vlastně jsem si objadnala to nejlevnější, co tam bylo. Popravdě bych já měla být ta, co by měla platit. To on se o mě postaral.
,,Já chci kuřecí steak s americkými bramborami a ještě byste mohla přinést víno. Andy? Jaké chceš víno?" podívá se na mě a pozvedne obočí.
,,Uhm, bílé?" pokrčím rameny.
Ve vínech se zrovna moc nevyznám, ale jednou jsem u tety pila nějáké bílé a chutnalo mi.
,,Tak teda bílé," řekne a usměje se na Sydney, má to napsané na cedulce připnuté vedle obřího výstřihu na bíle halence, přes kterou jí mimochodem jde vidět její černá podprsenka.
Ona si vše zapíše do bločku a odkráčí, vrtíc svým zadkem. A udělala to opravdu nenápadně. Samozřejmě by to nebyl Harry Styles, kdyby se nepodíval. Jakmile Sydney zmizí z jeho dohledu, otočí hlavu zpět ke mně, kousajíc si ret. Lehce se zamračím.
,,Co?" zeptá se nechápavě Harry.
,,Nic," brouknu a napiju se vody, která je na stole.
,,Takže, kolik ti je?" položí otázku, nad kterou nahodím nechápavý výraz.
,,No co? Chci se o tobě něco dozvědět. Řekni mi o sobě něco," pokrčí rameny a trošku se usměje.
,,Fajn," vydechnu a snažím se v hlavě poskládat jednoduchou a hlavně krátkou verzi něčeho o mně.
,,Je mi devatenáct. Chodím tady na školu, na kterou chodíš shodou náhod i ty. Rodiče nemám. Sourozence nemám. Má nejlepší kamarádka je Alice a nejlepší kamarád je Louis. Momentálně jsem nezadaná," vyhrknu ze sebe tak rychle, až pochybuju že mi rozumněl.
,,Tak nezadaná jo? A co Luke? Nějak jste se k sobě předtím měli," zašklebí se.
,,Luke je uzavřená kapitola. Skončilo to," pokrčím rameny.
Harry jen kýne, že rozumí. U stolu se objeví Sydney, která donese láhev vína, jejíž obsah nám nalije do skleniček a před tím, než odejde, oznámí, že jídlo bude za chvíli hotové. Oba vezmeme skleničku s vínem do ruky a lehce s nimi o sebe ťukneme.
,,Na tvou nešikovnost," pronese Harry.
Budu ignorovat fakt, že mě právě nazval nešikovnou. Upiju trochu vína. Je opravdu dobré. A taky asi dost drahé.
,,Teď mi o sobě něco řekni ty," položím skleničku a kouknu se na něj.
,,Je mi dvacet. Mám sestru Gemmu. Rodiče, hlavně tátu, moc nevídám. Jen občas a to opravdu náhodně. Kamarádím se asi se všema, ale nikomu nevěřím natolik, aby byl můj nejlepší kamarád. A co se týče vztahů.. však víš," řekne a uchechtne se.
,,Tady jsou lasagne a salát. A tady kuřecí steak a americké brambory, nechte si chutnat," Sydney před nás postaví talíře a přede mě navíc i misku se salátem.
Dávala si opravdu záležet na tom, aby měl Harry úžasný výhled do jejího výstřihu. A Harry to samozřejmě přivítal. Jen nad tím protočím oči. Naštěstí ale brzy odejde.
Po krátké výměně dobrou chuť se oba pustíme do jídla. Lasagne jsou naprosto úžasné a ten salát taktéž. Pepřový přeliv, nebo dresing, nebo co to je, tomu dodal perfektní chuť a pikantnost.
,,Harry, zlato. Tak ráda tě vidím!" ozve se vedle nás ženský hlas, když už máme oba skoro dojezeno.
,,Mami?" hlesne Harry překvapeně, když se koukne na černovlasou ženu ve středním věku, stojící kousek od nás.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanfictionLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)