,,Andy! Andy! Vzbuď se!" probudí mě křičení a skákání po mé posteli.
,,Nech mě spát," zamumlám ospale a přetáhnu si peřinu přes hlavu.
,,Andy! Vstaň, prosím, musím ti něco říct," nenechá se odbít.
Odhodím peřinu stranou a v rychlosti si sednu, čímž Alice málem žduchnu dolů z postele. Rozespale zamžourám očima po místnosti. Skrz okna už dovnitř proudí několik slunečních paprsků, které skoro až bodají do očí.
,,Co chceš?" řeknu a následně si pěstma protřu oči.
Jeho příjemně měkké a vlhké rty, synchronizovaně se pohybující s těmi mými. Zatřepáním hlavy se snažím tuto vzpomínku setřást z mé mysli.
,,Volala mi máma, že budou malovat a ptala se, jestli bychom jim mohli přijít pomoct," Alice konečně přestane skákat a sedne si vedle mě na postel.
,,Malovat? Teď? V zimě?" zeptám se překvapeně.
,,Taky jsem tomu nevěřila, ale máma říkala, že to chtějí mít ještě do Nového roku vymalované," pokrčí rameny.
,,Tak fajn, stejnak nemám dneska co dělat," přikývnu a lehce zvednu koutky do polovičního úsměvu.
,,Jo a řekla jsem jí, že si s sebou vezmeš i Harryho. Teď je na tobě si to s ním domluvit. Máme tam být asi tak za dvě hodiny," řekne jako by nic a zmizí v koupelně.
To jako fakt? A facku nechceš, Tomlinsonová? Takže ona jí to už předem odsouhlasila!
S vraždícíma očima vstanu z postele, kterou hned i uložím, abych ji neměla rozkopanou tak, jako má spolubydlící. Vyženu Alice z koupelny a dám si rychlou sprchu, obleču se a vlasy si sepnu do drdolu. Vydám se k Harryho pokoji, kde třikrát lehce zaťukám. Ani ne do deseti sekund se klika pohne a mně se naskytne pohled na Harryho Stylese. Polonahého Harryho Stylese. Oh.
,,Ahoj," jeho zářící úsměv mě skoro oslepí.
,,Ahoj," odpovím mu trochu roztřeseným hlasem.
,,Chceš jít dál?" zeptá se a já jen přikývnu a vstoupím dovnitř.
,,Čemu vděčím za tvou návštěvu?" ozve se Harry a tím odtrhne mé oči od jeho nahé potetované hrudi.
,,Jen jsem tě přišla poprosit, jestli by jsi se mnou mohl jít k Alice a Louisovi domů. Alice volala máma, jestli by jsme jim mohli přijet pomoct a Alice jí řekla, že tam přijdeš taky," nervózně se zakousnu do svého spodního rtu.
,,Jasně, proč ne. Stejnak jsem dneska neměl nic v plánu," na jeho tváři se ukáže ďolíčkový úsměv a já se tam div nezkácím.
,,Za dvě hodiny tam máme být," uhnu očima z jeho obličeje dřív, než bych udělala něco, čeho bych pak mohla litovat.
,,Dobře, tak já se pro vás za hodinu stavím," kývne v souhlasu.
,,Fajn, jen s náma rovnou pojede asi i Louis se Zaynem."
,,V pohodě, však do auta se vlezem," mávne nad tím rukou.
,,Tak zatím, ahoj," pousměju se a vydám se ke dveřím.
Harry si mě ale stáhne zpět, otočí si mě k sobě a lehce políbí. Po pár sekundách se odtáhne.
,,Zatím," usměje se.
Plaše mu to oplatím a vystřelím z tama jak raketa. Opřu se z venku o dveře jeho pokoje a vydechnu všechen vzduch. Když myšlenkama zabloudím pár sekund zpět, začnu se červenat. Jsem jak puberťačka, sakra.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanfictionLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)