43. Kapitola

5.8K 359 42
                                    

Tato noc byla jedna z nejhorších za poslední dva roky. Nejméně dvakrát mě Alice kvůli nočním můrám v noci budila. Za celou noc jsem spala možná tak čtyři hodiny, takže se vůbec nedivím, že jsem se vzbudila ve dvě hodiny odpoledne.

,,Mě nezajímá, že tobě se nechce! Ty se prostě zvedneš a večer se mnou a Zaynem půjdeš na ten debilní večírek, kde si to s Harrym všechno vysvětlíte!" Alice pěstí třískne do stolu, čímž mi málem vyleje talíř s polévkou.

,,Nikam nepůjdu, Alice. Myslím, že včera mi to Harry vysvětlil dostatečně, nemusí mi opakovat jeho včerejší slova," protočím svýma, od pláče oteklýma, očima a do úst si vložím další lžíci kuřecí polévky.

Zrovna, když mi na to chce něco říct, někdo zaklepe na dveře, a tak se Alice zvedne a jde otevřít. Já mezitím dojím, a pak odnesu nádobí do dřezu.

,,Andy, tohle je Ashton, Zaynův kamarád. Nemá s kým jít na ten večírek, tak jsme mu se Zaynem dohodili tebe," Alice příjde do naší skromné kuchyňky a těsně za ni se postaví již zmiňovaný Ashton.

,,To si ze mě děláš srandu! Alice, nemůžeš sem jen tak dotáhnout nějákýho kluka a donutit mě s ním jít na párty," rozčíleně kolem sebe rozhodím rukama.

,,Nikdo tě nenutí, ty s ním půjdeš dobrovolně," Alice se ušklíbne a já si unaveně sednu na židli.

,,Co jsem komu udělala?" zamumlám si pod nos.

,,Takže, já se jdu okoupat a vy se zatím seznamte," s těmito slovy Alice zmizí z kuchyně.

,,Ahoj, jsem Ashton," objeví se předemnou ruka toho kluka.

,,Andy," stisknu jeho nastavenou ruku.

,,Můžu?" ukáže na volnou židli vedle mě a já přikývnu, že si může sednout.

,,Nechci, aby ses na Alice se Zaynem nějak zlobila, to já jsem je poprosil, aby mi našli nějáký doprovod," Ashton si oběma rukama podepře hlavu.

,,Já se nezlobím, jen mě štve, že Alice u mě vždycky všechno jen tak projde," pokrčím rameny.

,,Takže se mnou půjdeš?" jiskřičky naděje se objeví v jeho pěkných očích.

,,Proč ne, stejnak bych tam šla sama," lehce se pousměju.

,,Jo, Alice říkala, že ses nepohodla s klukem," Ashton chápavě přikývne a já tu zrádkyni v duchu prokleju hned několika kletbami.

,,Tak nějak," rozhozeně přikývnu.

,,Já už asi půjdu. Zayn říkal, že se pro Alice bude stavovat v sedm, tak asi příjdu s ním," oznámí mi.

,,Uh, dobře," trochu rozpačitě přikývnu.

,,Tak zatím."

,,Ahoj," rozloučím se s ním, a pak už jen sleduju jeho postavu odcházet.

Jedním kliknutím rozsvítím display mobilu a okamžitě tam naskočí, že je půl čtvrté. Vždycky, když vstávám pozdě ten den rychleji utíká.

S povzdechem se přesunu do pokoje, kde se prohrabu skříní. Nakonec si z kopy oblečení na mé posteli vyndám krátké černé šaty na ramínkách a zbytek nahážu zpět do skříně. Však ono se to později uklidí.

Alice po pár minutách vyleze z koupelny a tak ji teď obsadím já. Otočím kohoutkem a nechám napustit vanu horkou vodou a mezitím se vysvléknu. Tělo si umyju sprchovým gelem s vůní broskví a vlasy šampónem ze stejné sady, jako gel.

Pořádně své tělo vysuším a obléknu si černé spodní prádlo. Vlasy si dám do turbanu z ručníku a šaty pověsím na ramínko, aby se mi nepomačkaly. Jen tak ve spodním prádle se vrátím zpět do pokoje a lehnu si do postele, kde si na notebooku pustím film Ladíme 2, abych nějak zabila čas.

The Date (HS|CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat