,,Vstávej, lemro," Alice ze mě strhne mou milovanou, a pěkně vyhřátou, peřinu.
,,Táhni do háje," zamrmlám, svou peřinou se znovu přikryju a přehodím si ji přes hlavu.
,,Notak, dělej. Přijdeme pozdě," snaží se mi peřinu vzít.
,,Já si dneska beru volno," zakňučím.
,,Kdybych si mohla vzít ve škole volno, myslíš, že bych tě teď budila?" zavrčí, zřejmě už lehce podrážděná mým chováním.
,,Nenávidím tě," zasyčím na ni a vykopu se z postele.
Už aby byl pátek.
,,Tolik lásky po ránu," převrátí Alice očima, když se souká do svých bílých džínů.
,,Zvykej si," zabrblám a mířím do koupelny.
Rychle se osprchuju. Nálada se mi pomalu začíná zlepšovat. Ze skříně vytáhnu světle modré rifle, které jsou na různých místech potrhané, černé tílko a červeno-černou karovanou košili. Začnu se pomalu oblékat.
Na košili zapnu třetí knoflíček od shora a přesně na tom místě košili zauzluju. Takže mi jemná látka podpírá prsa. Vlasy si rozčešu a následně zmuchlám do kuličky. Vezmu černou gumičku, kterou si ten chuchvalec zafixuju. Na hlavě mi vznikne střapatý drdol. Podle mě to vypadá docela dobře. Ještě se rychle namaluju, vyčistím si zuby, obuju černé conversky a výjdy z pokoje společně s mou taškou.
Alice zase nestíhá. Co je těžkého na tom se obléknout, vyčistit si zuby a jít? Já sama se tím déle jak 10 minut nezabývám.
Když procházím kolem nějáké malé kavárny, dostanu chuť na kávu. Vejdu dovnitř a ihned zaujmu místo ve frontě. Po chvíli na mě dojde řada. Objednám si vanilkové latté s sebou. Zaplatím a pokračuju ve své cestě do školy.
Dneska jsem přišla nějak brzo. Dopiju svůj horký nápoj a kelímek vyhodím do nedalekého koše. Narvu nepotřebné věci do skříňky a vezmu si jen ty, které budu potřebovat na první hodinu. Když zaklapnu skříňku, leknutím poskočím.
,,Ahoj krásko," pozdraví mě nějáký blonďatý krasavec.
Myslím, že se jmenuje Luke.
,,Čau," odpovím mu a chci odejít.
Neumím se bavit s klukama, aniž bych si neudělala trapas nebo nějákou blbost, proto se radši vyhýbám konverzacím s nimi.
,,Uhm, jak se máš?" Zeptá se lehce nervozní.
,,Jsem si jistá, že na tohle ses ptát nechtěl. Tak to vybal," řeknu mu na rovinu.
,,No, chtěl jsem se zeptat, jestli bys se mnou nechtěla jít dneska ven," uculí se a vykoukne mu roztomilý ďolíček na líčku.
,,To jsi uhodl, nechtěla," zašklebím se.
Jo, baví mě být zlá.
,,Prosím, pojď se mnou ven," vykulí na mě jeho modrá očka.
A právě ty oči, které mají pohled ztraceného štěnátka, jsou důvod, proč souhlasím.
.......
První tři hodiny proběhly v pohodě. Teď zrovna jdeme s Alice po chodbě a míříme ke svým skříňkám, které máme vedle sebe, aby jsme si vyměnily učebnice.
,,Půjdeme dneska na ten mejdan, který pořádá Dan?" zeptá se mě, zrovna, když si vyměňuju matematiku za angličtinu.
,,Nemůžu, jdu ven s Lukem" odpovím jí a lehce se začervenám.
Už jsem dlouho nebyla venku s klukem, takže se ani nedivím, když Alice v šoku otevře svá ústa a zalape po dechu.
,,Kam že jdeš?" zeptá se mě pro jistotu, kdyby náhodou blbě slyšela.
,,Jdu ven s Lukem," protočím nad ní očima.
Jako bych to snad měla zakázané.
,,Aha. Tak tam přijďte! Bude bezva tě zase po dlouhé době s někým vidět," usměje se.
,,Uvidím," povzdechnu si a míříme na další hodinu.
ALICE
Jdeme ke třídě, když najednou spatřím Stylese. No do prdele.
,,Hej, Andersonová," zařve na Andy.
Ta se na něj okamžitě podívá a provrtá ho pohledem. Nemá ho ráda. Ona ho přímo nesnáší.
,,Můžeš mi říct, proč máš stejnou košili jako já?" pokračuje, ukazujíc na košili, kterou má na sobě.
Sakra.
Dokonale můžu vidět, jak se Andy celá napne. Jestli tohle neskončí Andynýma fackama na jeho ksichtě, tak už fakt nevím.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanficLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)