,,Harry! Co jsem ti v noci říkala?" probudí mě šepot.
,,Gemmo, vysmahni! Chci spát. Jdu dneska do školy," Harry odsekne, jak jsem zjistila z oslovení, své sestře.
Pak už slyším jen plesknutí, Gemma zřejmě dala Harrymu pohlavek a klapnutí dveří, co značí, že opravdu vysmahla.
Trošku pootevřu pravé oko. Zjišťuju, že mám hlavu položenou na Harryho nahé potetované hrudi. Jsem ale až příliš ospalá na to, abych to nějak řešila.
.......
Z mého spánku mě probudí pronikavá melodie budíku. Unaveně si prostřu oči a posadím se. Když se rozkoukám kolem sebe, uvědomím si, že nejsem na intru s Alice, ale u Stylesových doma. Smrdí z toho průšvih. A pak si uvědomím, že jsem ani nenapsala Alice, že nepřijdu.
Andy Anderson: Hej blbko, spíš?
Alice Tomlinson: Aby ses utopila vlastníma slinama!
Andy Anderson: Promiň Alice, potkali jsme Harryho sestru s mamkou a donutily nás, abychom šli k nim. No a pak nás jeho máma nechtěla pustit domů, kvůli deště a bouřce. Opravdu!
Alice Tomlinson: Nezájem. A nenapraví to ani Latté s čokoládovými muffiny s těmi obřími kousky čokolády! Skončila jsi u mě!
Píšu si s mou věrnou kamarádkou na Messengeru. Nebudu kvůli ní mrhat kreditem.
,,Jak vidím, tak už jsi vzhůru! Klidně si dej sprchu a připrav se. Za chvíli vyjíždíme, abychom se stihli připravit do školy," vtrhne dovnitř Harry jen s bílou osuškou kolem pasu.
Trošku šokem otevřu pusu, ale nevyjde ze mě ani hláska. Pohledem zůstanu zavěšená na osušce, která jen tak tak že nespadne z jeho boků. Sílou vůle a schopnostmi černé magie, které mi vůbec nepomáhají, se snažím o trošku tu bílou věc posunou dolů. Nejlépe až k jeho kotníkům. Ale marně.
,,J-Jo, jasn-ně," vykoktám ze sebe odpověď.
Styles si jen pobaveně skousne svůj ret, což udělal jistě schválně, protože se ve mně okamžitě zbouří hormony. Krucipísek! Pak zase odnese svůj vznešený zadek, stále s osuškou kolem pasu, pryč z pokoje.
Ještě chvilku mi trvá, než se vzpamatuju a pak bleskurychle vyletím z postele.
Spala jsem s ním v jedné posteli! Zase! Viděla jsem ho skoro nahého! Zase! Někdo nás spolu v posteli viděl! Zase!
Frustrovaně si rukou vjedu do vlasů. První co udělám je, že vlezu do sprchy. Dno sprchy je mokré, co znamená jediné. On se sprchoval ve stejné sprše, ve které jsem teď já! Prosím, že tady nedělal to, co si myslím!
Přestanu nad tím přemýšlet a pustím vodu. Nejdřív se opláchnu horkou vodou, namydlím se sprchovým gelem s vůní nějákých květin, a následně ze sebe spláchnu tu pěnu studenou vodou. A to mě dokonale probudí. Namočím si vlasy a umyju si je šamponem, který stojí na malé poličce ve sprše.
Osuším se velkou béžovou osuškou, kterou si následně omotám kolem těla. Vezmu druhou, o trochu menší, a tou si vysuším vlasy. Nejde to úplně do sucha, ale tohle musí stačit. Vrátím se do pokoje, kde najdu Harryho ležícího na posteli.
,,Běž pryč, Stylesi," zamumlám.
Opravdu teď, po tak báječné sprše, na něj nemám náladu.
,,Hele Andy, chodíme spolu, ty jsi mě už viděla v boxerkách i ručníku, tak mi taky dopřej trochu potěšení," sladce se usmívá a při tom vstává z postele.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanfictionLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)