TŘETÍ OSOBA
Uběhl měsíc, od toho, co Harry prozradil Andynino tajemství a také od toho, co se od něj Louis odstěhoval. Od té doby se ti dva už ani nepozdravili.
Louis se rozešel s Eleanor, protože po pár dnech zjistil, že s ním byla jen kvůli toho, aby mohla být Harrymu na blízku. Harry neporušil, co slíbil a k Andy se ani nepřiblížil. Anne a Gemmě později řekl, že už jim to s Andy moc neklapalo, a tak si dali na chvíli pauzu. Andy trávila celé dny v posteli a vylezla jen tehdy, když musela do školy, nebo ji přepadla žízeň. Alice si s ní nevěděla rady, takže ji nechala, ať se s tím vypořádá sama, ona vlastně Andy ani její pomoc nechtěla. Vztah mezi Zaynem a Alice se upevnil natolik, že spolu tráví mnohem víc času a vypadá to, že se jen tak od sebe neodloučí.
Celý měsíc se vypořádávali s Andyninými výkyvy nálad a teď, když už je konečne v pohodě, si můžou všichni v klidu užít nastávající Vánoce.
LOUIS
Otevřu hlavní dveře, načež uslyším dupání, jako kdyby nám po schodech běželo stádo koní.
,,Louisi!" začnou křičet čtyři z šesti mých sester, jedna přes druhou.
,,Ahojte holky," snažím se je všechny nějak obejmout.
,,Kde je Alice?" začnou se ptát po své další sestře.
,,Je u Zayna," odpovím.
,,Už zase? Vždyť ona je s ním pořád!" začne si stěžovat Daisy.
,,Jo! Se k sobě připoutali poutama, nebo co?" ozve se Fizzy.
,,Padesát odstínů Alice Tomlinson," slyším zamumlat Lottie, což mě donutí se rozesmát.
,,Nebojte, do večeře je tady," snažím se je uklidnit.
,,No to bych jí radila!" dupne nohou Phoebe.
,,A co prťata? Kde jsou?" zeptám se na své dva nejmenší sourozence, kteří mají jen něco okolo sedmi měsíců.
,,Spí," pokrčí Lottie rameny, ale hned poté se domem rozlehne obrovský dvojítý pláč .
,,Já vás přetrhnu jak hady! Víte, jak dlouho mi trvalo, než jsem je us- Louisi! Tak dlouho jsem tě neviděla!" mámě se okamžitě rozzáří oči.
,,Ahoj mami," usměju se a lehce ji obejmu.
,,Ahoj Lou, ráda bych si s tebou teď popovídala, ale musím dovařit večeři a teď ještě když se dvojčata vzbudila, tak je musím jít znova uspat a-"
,,V pohodě, moc to řešíš. Běž vařit, já jdu pozdravit prcky," přeruším ji a pak vyběhnu do patra, kde vlezu do malého dětského pokojíčku, ve kterém se nachází mí dva ječící sourozenci.
,,Ahoj chroustíci," střím hlavu nad jejich postýlku.
Ernest i Doris okamžitě ztichnou a začnou mě zaujatě pozorovat.
,,Vy tady tak moc křičíte?" přihmouřím na ně oči, přičemž na mě oba vyjukaně koukají.
,,Zlobíte hodně maminku? Protože jestli ne, tak bych byl moc zklamaný," řeknu.
Prťata se začnou culit. Zbožňuju ty jejich roztomilé buclaté tvářičky. Už se nemůžu dočkat, až jednou budu mít své vlastní děti.
Jednou rukou začnu postýlkou trochu pohupovat. Okašlu si a začnu potichu zpívat písničku I See Fire. Oba moji nejmenší sourozenci sledují, jak se mi hýbou rty a po chvíli začnou zívat, až nakonec usnou. Lehce je cvrnku do nosu a pak odejdu dolů.
ČTEŠ
The Date (HS|CZ)
FanfictionLáska je vždy jen krůček od nenávisti. Proto si musíme dávat pozor kam šlapeme. #2 Fan Fikce (28. 08. 2015) • 200K reads (21. 10. 2016) • 300K reads (04. 01. 2018)