24. Kapitola

6.3K 409 18
                                    

,,Dobrý den, jsem profesor Green. Pan Grapechapel je nemocný, nejsem matikář, takže si místo dnešní hodiny matematiky dáme hodinu tělocviku. Běžte se převléct," vleze do dveří starší muž.

,,No to si děláš srandu! Garfielde, jak jsi nám to mohl udělat?" začnu nadávat.

Nakonec se všichni sebereme a jdeme se převléct do sportovního, což pro mě znamená legíny a tílko.

,,Ten Harry je takový idiot! Normálně, když jsem s ním byla, řekl mi jiným jménem! Chápete to holky?" začne si v šatně stěžovat Linden.

,,Jižiši! To je hrozný! Harry je tak nevychovaný," odpoví jí její kamarádka.

Vaše problémy bych fakt chtěla mít, holky. Vezmu z lavičky láhev s vodou a napiju se.

,,Ale stejně ho miluju," v moment, kdy to Linden vysloví, vyprsknu vodu na Alice, která si zrovna chtěla obléct její tílko.

,,Děkuju Andy, ale já se ráno sprchovala, nemusela jsi znovu, opravdu ne," Alice po mně hodí vražedný pohled a já se nevinně usměju.

,,Jsem si jistá, že Harry určitě hyne láskou k tobě," uchechtnu se.

,,Tebe se nikdo na nic neptal, Andy," odpoví další její kamarádka, která je shodou okolností Barbie ze včerejška.

,,Byl tak moc něžný a přitom i drsný," povzdechne si Linden.

,,Bylas na mol, jak si to můžeš pamatovat?" Alice se také vloží do debaty.

,,Myslím, že tady blond Barbie, by nám mohla povědět o něžnosti a drsnosti samotného, velkého Harryho Stylese," mrknu na ni.

Na svůj obličej nahodí křečovitý úsměv a mohu slyšet tiché 'děvko', které výjde z jejích úst.

,,Tu děvku si odpusť, zlato. Nebýt mě, ojížděla bys možná tak koště v úklidové komoře a ne Stylese," řeknu nakonec a odejdu z šatny.

,,Co mi k tomu řekneš, Jennifer?" uslyším hlas Linden, než ve svém cvičebním oblečení vyjdu ven, jak nám nařídil Green.

,,Pěkně jsi je setřela," Alice se vedle mě směje a já se k ní musím přidat.

,,Asi jsi právě rozvrátila tajný Haden vztah," podotkne po chvíli Alice. (pa.: Haden = Harry+Linden)

,,Tak tajný, že ani Harry neví, že nějáký jejich vztah existuje," poznamenám a začneme se znovu smát.

,,Něco vtipného, Dámy? Řekněte nám to, taky se chceme zasmát," ozve se hlas profesora.

,,Ne, to je dobrý," řeknu mezi smíchem.

Green se na mě zamračeně podívá, a pak se koukne na Alice, která se div neválí smíchy po zemi. Povzdychne si a zavrtí hlavou. V davu zahlédnu Harryho, jak se pobaveně usmívá.

,,Protože je dnes pěkně, rozhodl jsem se, že si trošku zaběháte," oznámí nám.

Běh? To znamená jediné, budeme běhat kolečka v parku. Jedno kolečko kolem parku je asi půl kilometru. Do prdele!

,,Pro začátek si uděláme pár protahovacích cvičení," všichni si stoupneme na asfalt a začneme podle něj cvičit.

Kluci se jako vždy nasáčkují dozadu, aby měli výhled. Ta protahovací cvičení jsou úplně k ničemu!

,,Tak, myslím, že už jsme se protáhli dost a teď každý kolečko kolem parku, aby jste si pořádně rozcvičili svaly," a tak si oběhneme park.

The Date (HS|CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat