༘͜❁̸Twelfth tick

341 55 1
                                    

Годините бавно минаваха, а с тях и всеки растеше все повече и повече.

Техьонг и Чонгкук бяха неразделни през цялото време. Вече на по седемнадесет години, учейки в гимназия и дори живеейки заедно.

Момчетата бяха доста щастливи заедно, както и в новия си клас, който поне бе с доста по - зрели хора и разбираха обстоятелствата, в които се намираше Техьонги.

Разбира се, все още се намираха хора, които да кажат по нещо, което не бе на място, ала поне бяха в другите класове.

- Днес ще ходим ли да гледаме, как Чонгкук тренира? - попита Йонг Хи, която също бе в класа на двете момчета, както преди. Тези тримата бяха неразделни.

- Да. Но искам да му дам... - подсвирна леко. - ...обяда му. - отвърна Те.

От както бяха в гимназията, Чонгкук бе част от отбора по баскетбол. Отборът на тяхното училище често се завръщаше от състезания носейки награда.

Двамата приятели се настаниха на скамейките, като се загледаха в момчетата, които се упражняваха.

- Какво става между теб и Чонгкук, как са нещата? - усмихна се момичето с русите коси.

- Ами... - "изхълца".

- Как се засрами, ой че си сладурче. - щипна бузите му.

- Тихо, тихо. - говореше с червени бузи. - Нещата между нас...са прекрасни. - усмихна се широко. - Когато съм с него, сякаш имам по - голям контрол над тиковете си и живея по - спокойно.

- Това е прекрасно. - отвърна Хи.

- Почивка момчета. - провика се техният учител, като ги остави да си починат.

Чонгкук веднага изтича при Те и Хи, като постави бърза целувка върху устните на момчето.

- Днес ще свършим по - рано. Искате ли да отидем в любимото ни кафене и да ви черпя по един шейк? - попита Кук.

- Дадено. - плесна с ръце русокоската.

- Съгласен съм. - усмихна се Ким. - Между другото, днес се справяш прекрасно, мили.

- Това е, защото щом те видях, късмета ми стана още по - голям. Нали винаги съм ти казвал, че ти си моят талисман. - потъркаха нослетата си.

- Аййй, че сте сладки. - говореше приятелката им, докато ги снимаше.

- Не ни смимай! - изчерви се Те.

- Това ми го прати. - помоли Кук, а после чу свирката. - връщам се на тренировка. Ще се върна след малко.

Целунаха се още веднъж, после Те и Хи останаха да чакат Чонгкук, за да излязат заедно.

My medicine [k.th.+j.jk.]Where stories live. Discover now