༘͜❁̸Twenty-fifth tick

432 48 19
                                    

Нощ настъпи, фалшивите светлини засветяха, карайки града да заблести в различни цветове като: червено, златно, зелено и други. На места по асфалта имаше заформени локви, заради скорошния дъжд, който се бе изсипал.

Две момчета вървяха из улиците, докато се държаха за ръце.

- Почти полунощ е, не е ли време вече да се прибираме? - попита Те.

- Скоро ще се. - отвърна му Кук. - Звездите тази нощ са прекрасни.

- Така е, доста са красиви. - отвърна, като след това подсвирна.

Чон погледна към часовника на ръката си. Вече бе станало полунощ. Пусна ръката на своята половинка, а после свали раницата от гърба си, изваждайки малка торбичка.

- Честита годишнина. - усмихна се и подаде торбичката на Те.

- М - моля? - изхълца. - Затова ли не бързаше?

- Исках да е една идея по - специално. Под звездите и под лунната светлина, както и всички други светлини. Не е скъпа вечеря, но...е доста приятно.

Ким се изчерви и пое торбичката. Погледна вътре и там имаше букет от изкуствени маргаритки и музикална кутия.

- Чонгкук...какво...

- Помниш ли, че ти предложих с маргаритки? Е, реших да взема фалшиви, за да си ги имаш за доста дълго време. - засмя се. - А музикалната кутия...видях, че доста време я гледаше, като минавахме покрай любимия ти магазин.

Техьонг подсмъркна леко, а после изтри сълзите, които бяха потегли по бузите му.

- Аз... - хълцане. - ...много те обичам. Наистина много. - прегърна го силно.

- Аз теб повече, любов моя. - целуна нежно челото му. - Ти придаде смисъл на живота ми.

Любовта може да се срещне на този свят в различни форми, в различни хора, в различна уникалност. Хората винаги ще сме еднакви на пръв поглед, но всеки един от нас крие различие в себе си, различие което би донесло цвят на този свят.

Без значение от ситуацията, ние трябва да се научим да се обичаме и уважаваме едни - други.

Обичайте се, за да бъдете обичани, но също не забравяйте да дадете малко любов и на всеки друг около вас.

Край

Ето го и краят на поредната моя история! Надявам се да Ви е харесала! Благодаря Ви много за подкрепата и че останахте до края й! Love u! ^^ ♡

~ angelwithdevilsmile ~

My medicine [k.th.+j.jk.]Where stories live. Discover now