Учениците се готвеха за започването на поредния час. Едни вземаха тетрадки или учебници от шкафчетата си, други вече вървяха към стаите.
Техьонг бавно изкара учебника си по биология, както и тетрадката си, а после затвори шкафчето си. Но не очакваше да бъде спрян от две момичета и едно момче.
- Много ми е чудно, как момче като теб е спечелило Чонгкук? - попита момчето с червените коси.
- Моля? - попита объркано Те.
- Погледни. - момичето с русите коси хвана края на ризата му, като я разклати. - Нямаш никакъв вкус в обличането...,а и да не говорим...този твой проблем. - засмя се под носа си. - Кой знае, колко грижи му създаваш. Той има нужда от човек, който да е стабилен и да се грижи за него, а не само той да се грижи за партьора си.
Ким погледна надолу, като ръцете му затрепериха твърде много карайки го да изпусне книгите си.
- Пак започва. - отбеляза брюнетката. - Ти си загубена кауза. - тримата го подминаха, като изчезнаха в една от стаите.
Техьонг бавно събра книгите си, изправяйки се след което.
- Но...той каза, че е щастлив с мен. - очите му се напълниха със сълзи, а главата му тръгна да се движи твърде рязко на ляво или дясно. - Трябва да се прибера...,днес няма да мога...да се справя в това състояние. - изправи се със затруднение, отправяйки се към учителската стая, за да говори с класния си ръководител.
BINABASA MO ANG
My medicine [k.th.+j.jk.]
Short StoryМалко бяха тези, които го приемаха. Малко бяха тези, които не му се подиграваха. Но един бе, този който го крепеше и го обичаше такъв, какъвто бе.