След тежкия ден, в апартамента бе настъпила тишина.
Техьонг най - сетне бе заспал, а Чонгкук готвеше в кухнята. Бе преценил да направи супа и малко ориз. Искаше храната да е лека, но и същото време да засити половинката му.
Докато все още приготвяше вечерята, вратата на спалнята се отвори разкривайки сънлият Ким.
- Добре ли спа, слънчице? - усмихна му се Кук.
Малчото само кимна, като се настани на масата.
- Вечерята ще е готова след минути. Потърпи още малко.
- Добре. - въздъхна. - Куки...скоро ли ще имаш мач? - повдигна вежда.
- След седмица. Защо?
- Може ли да дойда? - попита.
- Знаеш, че няма нужда да ме питаш. Ако се чувстваш добре, си винаги добре дошъл. - отвърна. - Все пак, ти си най - големият ми късмет.
Те се изчерви и погледна надолу.
- Нима? Дори...,дори когато... - прояви се тик, от който момчето си удари крака в масата и изскимтя от болка. -...,дори когато ти създавам толкова грижи.
Чон остави всичко настрана, застана до половинката си, клякайки до него. Постави нежна целувка на коляното му и се усмихна.
- Нищо не правиш, Те. Единствено ме правиш щастлив.
Техьонг остана без думи. Прехапа долната си устна и прегърна гаджето си.
- Благодаря ти, че си с мен.
- И аз ти благодаря, че и ти с мен.
Здравейте, скъпи мои читатели! Тук съм, за да Ви кажа, че на стената в профила си, съм оставила едно питане към Вас и ще се радвам, ако ми оставите отговорче. Благодаря на всеки, който вече му е обърнал внимание и е написал отговор, това много ми помага! Надявам се кратката част да Ви е харесала! Пожелавам Ви хубав ден!^^
~ angelwithdevilsmile ~
ESTÁS LEYENDO
My medicine [k.th.+j.jk.]
Historia CortaМалко бяха тези, които го приемаха. Малко бяха тези, които не му се подиграваха. Но един бе, този който го крепеше и го обичаше такъв, какъвто бе.