Tanıtım

14.3K 442 16
                                    


Arkadaşlar selamlar bu benim ilk kitabım bu yüzden heyecanlıyım umarım beğenirsiniz bir yanlışım veya beğenmediğiniz bir şey olursa lütfen belirtin. İyi okumalar...

Ve kendinize iyi bakın...

___________________________ Kafenin içine girince etrafa göz gezdirdi arkadaşını görünce masasına doğru yürüdü sabahtan beri koştuğu için nefes nefese kalmıştı yavaş yavaş soluklandı.

"Ben... bittim" hala nefes nefese olduğu için konuşurken sesi kısık çıkmıştı. "Ne oldu Güneş bu halin ne neden koşa koşa geldin" arkadaşına baktı sonra etrafa gözünü gezdirdi o burda mı diye. Onu göremeyince rahat bir nefes aldı.

"O bizi gördü" duraksadı "Ben ve Selim'i öpüşürken gördü" sesi sona doğru kısık çıkmıştı. Arkadaşı gözlerini irice açtı "O kim" genç adam duraksadı gözlerini kapatıp kafasını geriye yasladı. Biraz bekledi sanki o anları tekrar yaşıyor gibiydi. Kafasını arkadaşına çevirdi

"Yağız...Yağız Karan" arkadaşı önce dondu sonra bütün kafenin hayır fakültenin duyabileceği şekilde bağırdı "Ne" yüksek sesle bağırmasından sonra bütün kafe onlara döndü ama Güneşin gözüne kapıda durup ona sinsice bir sırıtış sergileyen Yağızda kaldı.

O Yağız Karan Güneşte dahil herkesin korktuğu bir adamdı. İnsanlar ona saygı duyardı ondan büyük insanlarda dahil herkes ona Karan Abi derlerdi. O fakültenin Karan abisiydi. Kimse sözünü ikiletmez ne derse sorgulamadan yapardı.
__________________________

Yeni kitabım Asayiş Ben Kemal yayında bir başkomiser ve savcının hikayesini anlatıyor

Güneşim  | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin