Emeğimin karşılığı olan yıldızlara dokunun. lütfen!
Bölüm düzenlenmiştir bu yüzden alakasız yorumlar eskiye dayalıdır
☆
Sabah uyandığımda, hoplaya zıplaya aşağı indim.
Bu gün element akademisine gidecektim. Bu yüzden içimi merak kemiriyordu. Nasıl bir yerdi, ne yapacaktık... Düşünmeden duramıyordum.
Beni Lavin teyze büyütmüştü, koyu kahve güzel fizikli gülünce kocaman gamzeleri olan bir kadındı. Yaşından genç gösteriyordu , dışardan bizi görenler abla-kardeş bile sanardı.
Ailemi sorduğumda öldüklerinden bahsetmişti. Nasıl öldüler? diye sorduğumda ise sadece Karanlık cevabını aldım.
Çok sorgulamazdım çünkü bu konulardan konuşurken, sanki başka bir yere gidiyormuş gibi, karanlık bir ses ile konuşurdu.
Bu yüzden tek bildiğim, ailemin ben doğduğumda karanlık yüzünden öldüğüydü.
Aşağı indiğimde kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.
"Luna, hadi kahvaltıya gel."
Ona kocaman gülümseyip,
"Tamam teyze geldim" dedim.
İkimizde masaya oturduk, yemeye başladık.
"Luna, akademide dikkatli olmanı isteyeceğim senden. Sinirlerine hakim ol, kontrol et. Tamamı canım?."
"Tamam teyze. biri bana bulaşmadıkca ben kendi halimdeyim. Bulaşırsa affedersin ama, gerekli olanı yaparım. "
Teyzem gülümsedi "Biri sana bulaşırsa anlaştığımız gibi laflarınla ezeceksin, güçlerini kullanma. Anladın mı bitanem. "
Teyzem beni çoğu zaman uyarırdı. Güçlerini kullanma diye. Nedenini sorardım ama sadece kullanma cevabını alırdım.
Hep benden bir şey sakladığını düşünürdüm hatta küçüklüğümü sherlock gibi geçirdim. Benden ne sakladığını bulmak istiyordum.
Büyüdükçe umursamamaya başladım. Arka plana attım, ama hala içimi kemiriyor. Umursamamak için spor tarzları ile uğraşmaya başladım. Her spordan ayrı ayrı dereceler yaptım.
Teyzemi rahatlatmak için onayladım "Tamam teyzelerin bir tanesi. Güç yok."
Teyzemde rahatlamış bir şekilde kahvaltısına devam etti.
Kahvaltım bitince teyzeme
"Ben bavulumu hazırlıyorum" dedim ve odama çıktım.
Oda da son kez bir göz gezdirdim. Kendim zevkime göre dizayn etmiştim.
Duvarını ben boyamıştım o zaman hep istiyordum teyzemden zar zor izin alıp, siyah ve griye bant yardımı ile üçgen şekiller olacak biçimde boyamıştım.
Bittiğinde teyzeminde onca söylemlerine rağmen, sevdiğini anlamıştım. Çünkü ben bayılmıştım.
Yatağımıda ben seçmiştim. Siyaha aşık olan biri olarak yatağı iki kişilik siyah renginde seçmiştim.
- Benim aksime teyzem canlı renkleri seviyordu ama beni kırmadı ve karşı gelmedi-
Diğer bir duvarda, duvara asılı kitaplık altında da çalışma masası vardı. Kitaplığın içi tıka basa dolu olduğu için bazı kitaplar çalışma masasındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİS
FantasyKaranlık, yavaş yavaş solis krallığına geliyordu. Kraliçe acı ile inledi, doğum başlamıştı! Birden kahinlerin arasından en bilge, aralarındaki en yaşlı kahin öne çıktı. Gözlerinin siyahı gitmiş akı kalmıştı. Anladımki bir görü görüyordu. Birden ko...