Bölüm 21 ~Aydan Gelen İlham

4.3K 299 111
                                    

Selam.

Başlama saatinizi alalım...
01.22

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Qasirua'nın hikayesi ilgiçti. İlgimi çekmişti.

Yapılan lanet acımasızdı ama hak edilmişti.

Ama, ya gercekten bebek sonları olsaydı? Peki onlar bebeğin kendilerinin sonunun getireceğini düşünmüşken bebeğin sonunu getirmeleri? Aslında deli gibi korktukları şeyi başkalarına yaşatmış olmaları ne kadar garip...

Nede olsa herkes kendini düşünür dimi?

Peki insanlar, kendini düşünürken neden düşüncelerinin asıl hedefini aslında kendilerini unutuyorlar?

Neden bir insan, kendine zarar verileceğinden korkerken en büyük zararı korkarken kendine veriyor?

Neden bir insan, aslında kendini korumaya calışırken kendine dışarıdan  -kendini koruduğu şeyden- daha cok kendine zarar veriyor?

Qasiruaların öldürdükleri aslında kendileriyse?

Nede olsa kendi soylarını ve kendi özeliklerini taşıyan o bebeği öldürdüklerin de veya öldürmediklerin de, bebeğinde kendi soylarını öldüreceği en başından tahmin edilmemiş miydi?

Peki nasıl oluyorda tahmin ettikleri şeye dikkat etmiyorlar?

E bununda kendilerince bir acıklaması var:

Korku

Peki asıl ironik olan, kendi soylarıyla birleşipte daha güçlü olmalarını sağlayacak olan bir bebekten korkup onu öldürmeleridir.

O bebeğin onlara daha fazla güç katacağı barizdi fakat ya bebek, geleneklerine ters cıksaydı.

Onca yıl insanlardan uzakta saklanarak veya saklanmayarakta olsa fark edilmeyerek yaşamaları bu bebekle son bulsaydı?

Ya bu yüzden korkmuşlarsa.

Luna başlatma empatinede sanada gercekten onları mı haklı göriceksin? küçük masum bir cana kıydılar ya kücük masum daha yeni doğmuş bir bebeğe! Korkmuş olabilirler ama o bebeğin hiç bir şey hakkında bir bilgisi yoktu masum bir cana kıymak ne kadar doğru ki?

O konuda onları haklı gördüğümü nereden cıkardın?

<¡>

Düşüncelerimi tamami ile dağitam zil sesi oldu. profösör en son ne söyledi hiç bir fikrim yoktu sınıftan dalgın dalgın çıkmıştım.

Neden bilmiyorum ama içime bir daraltı kaçmıştı.

Bu zamana kadar ki tüm yaşadığım şeyler bir anlığına bana baskı uygulamaya başladı.

Ben nasıl her şeyi bu kadar kolay atlatmıştım.

Ben nasıl bu kadar cabuk hedefimden şaşmıştım?

Yaşadığım şeyler bir kulağımdan giriyordu onu biliyordu ama cıkışını fak etmiyordum.

Nasıl her şeyi bu kadar arka plana atmıştım.

Toparlanmam gerekiyordu asıl amacımı hatırlayıp gercekleştimem gerekiyordu.

NASIL BU KADAR SALAKLAŞABİLMİŞTİM!?

Hemen asli amacımı hatırlayıp, harekete geçmem gerekiyordu.

Şu an için tek kalan şey ay gücümün açığa cıkmasıydı.

Bunu neden erkene almıyorduk. Bu kadar sabır yeterdi.

Yeterdi yetmesinede nasıl yapabilirdim ki? güneş gücüm kendimi savunmam için ortaya çıkmışken ay gücüm için ne yapmam gerekiyordu? 

Bunu öğrene bilmek için okulun kütüphanesine doğru ilerlemeye başladım. Kütüphaneye geldiğimde içeride epey uzun bir zaman grçirdikten sonra buradaki bilgilerin hepsinin yetersiz olduğunu fark ettim.

Edinebildiğim bilgiler sadece şunlardı; ay gücü aslında güneş gücünün bir alt versiyonuymuş yani, ay gücü gücünü güneşten alıyormuş güneşin aya yansıyan ışığı ay gücünün enerjisinin temeliymiş. ay karanlık bir güç olsada güneşten gelen ışıklar sayesinde ayın içindeki parıltı ay gücüne sahip olan kişiyi koruyormuş ayın içindeki karanlıktan, ay gücünün içindeki kötülükten sahibini koruyan güneşin parıltısıymış.

Her ne kadar ay gücünün temelini söylesede nasıl işlediği hakkında hiç bir yerde bilgi yoktu.

Neden bu kadar az bilgi vardı? Bilinmeyen bir şey değil insanların korktuğu birşey ama merak ettikce araştırmak lazım değilmiydi o zaman birileri bilgileri yok ediyordu.

Kütüphane den cıktıktan sonra odama gitmeye karar verdim saat geç olmuş, hava kararmıştı ancak kapıya geldiğimde vaz geçip anterman odasına doğru ilerlemrye başladım içimde anlamsız bir öfke vardı. Bir şekildr atmam lazımdı.

Sert adımlarla odaya girdiğimde kimse yoktu elime bandaj sarıp kum torbasının önüne geçtim ve vurmaya başladım.

Vuruşlarımda öfke vardı bir kere vurdum, bir kere daha, bir kere daha. her yumruğum, bir ötekinden sert iniyodu.

Nefes nefeseydim ama durmadım. tekrar, tekrar ve tekrar kendimden geçmiştim ter damlaları saçımdan yüzüme doğru akmaya başlamıştı ama kendimde değildim hissetmiyordum bile.

Yazar'dan..

Luna kum torbasına o kadar sert vurmaya başlamıştıki kum torbası zedelenmeye başlamıştı yumruklarının  arkasından tekme ile de vurmaya başlamıştı.

Hiç durmadan vurmaya devam ediyordu ancak bir terslik vardı etrafta parıltılar oluşmaya başladı. her renkten ışık huzmrleri oluşmaya, lunanın gözünde boşluk olmaya başladı. bu sefer renksizdi lunanın gözü rengini kayıp ediyor, yerini beyaza bırakıyordu.

Pencereden etrafa yayılan ay ışığı lunaya doğru kıvrılmaya başladı etrafını sardı diğer ışık huzmeleri ise ona yaverlik ediyordu.

luna son hez bir yumruk salayınca kum torbası ileriye doğru savruldu. hala kendinde değildi ancak şaşkınlıkla etrafına dönmeye başladı ama huzmeler sanki lunayı tutmuşlardı ve hareket etmesine izin vermiyorlardı sonra tüm ışıklar bir top olarak lunanın göğüsüne sert bir şekilde carptı ve yok oldu.

Luna'dan..

Uyandığım da hala anterman odasındaydım yerde yatıyordum etraf dağılmıştı kum torbası öteye savrulmuş içindeki kumlar etrafa yayılmıştı.

Olanlar aklıma geldiğinde gögüsümü kontrol ettim bir şey yoktu ancak ellerime baktığımda etrafında huzmeler vardı elerimi hareket etrdiğimde huzmeler yayılmaya başladı aklımdan bir nesne geçirdiğimde huzme o nesnenin şeklini aldı penceredrn dışarı baktığımda ay ışığının benim üstüme doğru uzandığını gördüm neden o kadar sinilenmiştim bilmiyordum.

Ama bu sinirimin sebebi her neyse şu an ay gücüme ulaşmama yardım etmişti

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor?

Umarım iyisinizdir epey uzun zaman oldu hatta o kadar olduki ben kitabı unuttum ve baştan okumaya acayip eriniyorum aylar sonra size bir bölüm atabilmrninde mutluluğu var aslında.

Şimdi bir yandan yazmak istemedim cünki kitabıma calıntı gibi yorumlarda bulındunuz ve ben watpatt te girmeye bile isteğim kamadı.

Bir diğer komu ise arkadaşlar telefondan yazıyorum yeterincede dikkat etmeye calışıyorum yazım hatalarına bağzı hatalar farklı harfler, bağzıları ise benim konuşma tarzımdan dolayı alışkanlık yapmış olduğum yazım bicimim.

Ancak bazılarınız o kadar sert yorum yapmışki bu hatalara kitaptan soğudum neyseki geri döndüm eskisi kadar bölümleri sık atamayacağım  ama atmaya calılacağım.

yokluğumda kitabımı okumaya devam etmrniz, beni sormanız benim hakkımda endişelenmeniz... Gercekten beni cok mutlu ettiniz💜

Hepinize teşekürler.

Mulu ve sğlıcakla kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin