Bölüm 8 ~Sarina Ve Mchell.

7.3K 496 97
                                    

Ya fantastikte 33.yüz çok mutlu oldum ders aramda tam hayattan isyan ederken böyle bir haber beni çok mutlu etti.

Yani geziniyordum bir baktım benim kitabım.

Dedimki yok ya o senin kitabın değildir başka senin kitap tasarımına benzer bir kitaptır dedim.

Aysu'yu görünce deliye döndüm. Hepinize milyon kez teşekür ederim.

Tabi siz 1. Değil neden bu kadar sevindi diye sorarsanız. Benim için 33. Bile milyon kez 1. Olmaya yetiyor.

O kadar az okumaya bu kadar yükselmek benim için ne demek bilemezsiniz.

bir ara 432 gibi bir sıradaydım bir den 33 bana çok garip geldi.

Başlama saatini alalım...
13.03

Neyse çok tuttum yeni bölüme uğurluyorum sizi.

Bölüm düzenlenmiştir bu yüzden alakasız yorumlar eskiye dayalıdır

Nasıl oluyorda, kos koca 1 aydır uyanmıyoruz.

İnsanlar için kış uykusu vardı da, benim mi haberim yoktu?

Alexander, benim donup kalmamla bir şey demiyeceğimi anladıki, söze girdi.

"1 aydır'da ne demek oluyor?"

Adalina işi toparlamak istercesine cevap verdi "hekim dediki: çok fazla enerji harcamışlar, bedenlerinin kendine gelebilmesi için enerji ve güç toplaması gerekli.

Yani ne kadar fazla enerji ve güç harcadıysanız 1 aydır soluksuz uyudunuz."

Daha sonra, çekinmiş ses tonu ile devam etti.

"artık uyanabileceğinizden bile şüphelenmeye başlamıştık" sesindeki çekinmişlik, hafif bir sinir ancak daha baskın bir  üzüntüye döndü "ya düşünün, çok iyisiniz tüm sağlık değerleriniz normal, ama bir türlü o lanet gözlerinizi açmıyorsunuz."

Kendini toparladı ve cevap beklercesine konuştu "O enerjiyi toplamak bu kadar uzun sürdüğüne göre, o kadar enerjiyi nasıl harcadığınızı acıklarsınız diye düşünüyorum?"

Açıklayabilir miydim?

Açıkkayabilir miydik?

İkimizden de ses çıkmadı. Hâlâ bağ olayının gerçekliğini sorguluyordum. Lanetli derken tam olarak neyden bahsetmişti o kadın?

Birden sesi zihnimde yankılandı.

Ne yani bu bağ bunada mı yarıyordu. Ne güzel(!)

"ne düşünüyorsun?"

Ne düşünüyordum?

Karşılık olarak gözlerinin derin maviliğine verdim kendimi ve konuşmaya başaldım.

Dudaklarım oynamadan.

"her şeyi. Sen?"

Aynısını benim maviliklerime yaptı ve konuştu.

Dudakları oynamadan.

"her şeyi."

Biz birbirimize derin bir merak ve ne olduğunu anlayamadığım duygularla bakarken,Adalina' nın sinir içeren sesi ile gözlerimi ondan aldım ve Adalinaya çevirdim.

"hey! Bu lanet yerde ne olup bittiğini açıklayacak mısınız? Çünkü siz orada mışıl mışıl uyurken, biz burda sizin derdinize düşmüş arkanızı toparlamaya çalıştık. Bence bir açıklamayı hak ediyoruz"

6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin