Selam benim parlak yıldızlarım.
Başlama saatinizi alalım...
12.23Sizi bölüme uğurluyorum...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
İkimizinde aynı anda kulandığı kelime. Onada o günü hatırlatmış olacaki, bana bakıp dudağıma kücük bir buse kondurdu.
"eşitiz"
"eşitiz" benim söylediğim bu cümle ile hava kulanıcıları bizi indirdi.
Adam bize bir etiket verdi, etiket 20 taneydi.
Adama teşekür ettik, daha sonra kol kola bizi izleyen arkadaşlarımızın yanına gittik.
Drake "siz her yerde kendinizi niye kavga ederken buluyorsunuz"
"Cidden biz neden kendimizi her defasında bu durumda buluyoruz?"
Alex bana bakıp omuz silkti "bilmiyorum"
Birbirimiz ile iddialaşmaya bayılıyorduk.
Ella "ayrıca kavga ederken kendinizden geçiyorsunuz sadece birbirinize odaklanıyorsunuz, hızınıza yetişmek ise zaten ne mümkün, ışık gibisiniz."
Evet gercekten kendimizi kaybediyorduk.
Alexe bakmaya başladım. Oda bana bakıyordu.
Ona gercekten aşıktım.
Ona baktığımda onun bana yaşatığı duygular: kalbimin deli gibi carpması, karnımdaki ucuşan kelebekler, gözlerine deli gibi aşık olmam.
Sanırım bunların hepsine o şey deniyordu.
Aşk
Bakışmamızı bölen ellanın heyecenla konuşması oldu.
"drake!"
Drake ellanın bu bağırmasıyla teleşlanım ellayı süzdü.
"noldu? bişimi oldu"
"hayır. Sadece bana pamuk şeker alsana"
Drake elini yüzüne götürdü ve sabır dilenircesine aşağı indirdi.
"kızım bişi oldu sandım"
"yok ya, bişi yok. hadi gidelimm"
Ella drake'in kolunu tutmuş cekiştiriyordu.
Drake de çok uzatmayıp oja uydu ve pamuk şeker satan adama doğru ilerlemeye başladı bizde onları takip ettik.
Drake adama bakkı ve pamuk şekrri gösterdi "fiyatı nedir?"
Adam ona bakıp "4 igne" dedi.
Drake cebinden para cıkardı ve adama uzattı. Adam alınca, pamuklekerlerin içinden birini aldı ve ellaya uzattı.
Ella ona sımsıkı sarıldı ve kücük bir buse kondurdu "aşkım, çok teşekür edrrim"
Drake ona koskocaman baktı "lan ben bu kıza o kadar şey yaptım ama bu kız bir pamuk şekere düştü."
Seth onun omzuna elini attı "ahh ahh drake, kızlara akıl sır ermez sen hala bunu anlamadın mı? Onların aklı bin atar, bizimki ise bir atar o yüzden artık alışmalısın"
Drake ona hak verir gibi başını salladı.
Ella ise aşk ile pamuk şekerini yiyordu.
Ona bakıp sırıttım bu kız tam bir çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİS
FantasíaKaranlık, yavaş yavaş solis krallığına geliyordu. Kraliçe acı ile inledi, doğum başlamıştı! Birden kahinlerin arasından en bilge, aralarındaki en yaşlı kahin öne çıktı. Gözlerinin siyahı gitmiş akı kalmıştı. Anladımki bir görü görüyordu. Birden ko...