Medya Luna'nın annesinin verdiği kolye ve 2 kişiyi ölümden döndürme kolyesi.
Oy ve yorum lütfen
Bölüm düzenlenmiştir bu yüzden alakasız yorumlar eskiye dayalıdır
☆
Bazen, kala kalmak denilen kelimenin tamamını yaşarsınız ya.
İşte ben, kala kalmıştım.
Ama dışarıdan hissiz bir şekilde göründüğümü tahmin edebiliyordum. Karşımda bir prens olduğu için teklifini geri çeviremezdim. El malum tabul etmek zorundaydım.
"Tabii."
Kolunu uzattı koluna girdim ve yavaşca dans pistine doğru ilerledik.
Ellerimi boynuna koydum, onun elleri ise benim belimde yerini buldu ve şarkının ritmine göre sallanmaya başladık.
Mavi gözler, dikkatlice beni izliyordu.
Ona anlamsızca bakıp "Ne var?"
"Adın ne?"
"Luna Soleil"
"Luna hangi krallıktansın, ünvanın ne?"
"Sanane."
Evet kendi krallığımın prensine sanane dedim.
LUNA NE DEDİĞİNİN FARKINDAMISIN!
Daha sert bir ses tonu ile konuşmaya başladı"Hangi krallıktansın Luna?"
"Soul. Oldumu?"
Alaycı bir ses tonu ile, "Benim krallığımdansın ve bana kafa tutuyorsun." yavaşca dudağının kenarı kıvrıldı "Soylumusun?"
Doğru diyordu. İstese beni idam dahi ettirebilirdi ama okulda prens veya en alt tabaka biri bile olsa eşit oluyordu.
Ama yinede dışarıda, şuan benim dediğim şeyi deseydim, idam edilmesem bile cezalandırılırdım.
O yüzden daha sakin olup cevap verdim.
"Evet, kraliçe ile teyzemin akrabalık bağı var. Bu yüzden soylu oluyorum."
"Neden zihnini okuyamıyorum?"
Zihin okuma, zorda olsa öğrenilebilir bir güçtür. Ancak neden benim zihnimi okuyamadığından emin değilim.
Ben cevap vermeden konuşmaya başladı "Zihninde bir duvar var göremiyorum. O kadar kalınki tek bir görü görmemin imkanı yok."
Duraksadı daha sonra devam etti.
"Seninki gibi bir savunma duvarı ilk kez görüyorum girmeye çalıştıkça benim başım ağrımaya başlıyor."
Daha önce böyle bir şey duymamıştım, zihnimi okuyamamasının nedenini de bilmiyordum.
"Bilmiyorum. Ayrıca, neden izinsiz benim zihnimi okumaya çalışıyorsun!?"
"Öyle istedim, öyle yaptım."
Öyle istemiş ve yapmış ne komik(!). Sinirle ona odaklandım birden beynimde bir ses yankılanmaya başladı.
-Neden bu kadar güzel ki? -
"Neden güzel olmayayım?"
Ne! Onun zihninimi okumuştum nasıl oldu bu?
Alexander'dan
"Neden güzel olmayayım?"
Zihnimi okumuştu, okuyamazdı çünkü zihin duvarım dayanıklıydı. Ama bir kaç dakikalığına kontrolü bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİS
FantasyKaranlık, yavaş yavaş solis krallığına geliyordu. Kraliçe acı ile inledi, doğum başlamıştı! Birden kahinlerin arasından en bilge, aralarındaki en yaşlı kahin öne çıktı. Gözlerinin siyahı gitmiş akı kalmıştı. Anladımki bir görü görüyordu. Birden ko...