Bölüm 6 ~Geçmişteki Rüya.

7.3K 529 133
                                    

Selaaam. Nasılsınız?

Satırlara gece 2.13'te başlıyorum bakalım ne zaman bitecek.

Size iyi okumalar, okuyucularımm

Bölüm düzenlenmiştir bu yüzden alakasız yorumlar eskiye dayalıdır

" Bu büyüleyici! "

Biliyorum. O gerçekten büyüleyici.

"Evet. Bende ilk gördüğümde bayıldım."

Aslında korku daha baskındı ama neyse.

Borisin siyah-mor tüylerini okşamaya başladım. Hoşuna gitmiş olacak ki, kafasını elime daha da bastırdı.

ŞİMDİ SİZ SÖYLEYİN BANA. BU HAYVAN TATLI OLMAKTAN BAŞKA NEYDİ???

İç sesim yanıt verdi: Korkunç?

Bide o var unutmuşum. Kızlar hala Borise bakıyorlardı.

Boris'in sesi kafamda yankılandı.

Luna bunlar beni yemez dimi? Öyle bakıyorlarda.

Ona sırıttım. 'Ha yok.
Onlar etebur değil, otobur. Korkma sen.'

Ha iyi o zaman da, bir şey mi oldu bunlara. Put gibi dikiliyorlarda.

Kızlar Borisin aurasına daha fazla dayanamayarak ellerini kalplerine koydular ve diz çöktüler.

'Boris, auranı çeker misin?'

Tabikide.

Ve kızlar Borisin aurasını çekmesiyle ayağa kalktı.

Adalina "Aurasına karşı dayanılmıyor. Luna sen nasıl dayanıyorsun?"

"Hissetmiyorum bile ben. Yani ilk bir kaç saniye oluyor, ama sonra geçip gidiyor."

Evet bir bilinmezliğin üstüne bir bilinmezlik daha katıldı. Bu bilinmezlikler önümde aşılması çok zor, hatta imkansız olabilecek bir duvara dönüşüyordu.

Tanıştırma faslı benim konuşmam ile başladı. "Evet, Boris bu Ella." Elim ile ellayı gösterdim. "Bu, Adalina" Adalinayı gösterdim. "Bu, Aurora" ve Aurorayı gösterdim. Daha sonra kızlara döndüm ve konuştum.

"E bu koca, korkunç kaplanımızda namı değer Noble soyunun lideri Boris."

Bir hayvan ila insanları tanıştırmak ne kadar ironikse o kadar ironikti.

Boris ile zihin yolu ile konuştum. 'Boris, senin daha çok burda kalmaman gerekli. Auranı biri hissetmiş olabilir."

Evet Luna, geri dönüyorum. Kızlara, tanıştığıma memun olduğumu söylersin.

'Söylerim.'

Ve Boris yok oldu.

"Size memnun olduğunu söylememi istedi."

Kızlar kafasıyla onayladıktan sonra okula döndük.

Dersler bitmişti. Bizde odaya gitme kararı aldık.

Odaya geldiğimizde elimi izin üstüne koydum ve kapı açıldı. İçeri girdik ve yataklara oturduk.

Biraz sohbet ettikten sonra, banyoya girmeye karar verdim.

Girdiğimde sıcacık suyun beni rahatlatmasına izin verdim. Bayağı uzun bir süre banyoda kaldıktan sonra çıktım ve üstümü giyindim.

Kızlar kendi hallerinde takılıyorlardı. Aurora, eline aldığı bir kitabı açmış okuyordu. Ella, saçını örüyordu. Adalina ise uyumaya çalışıyordu.

6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin