Bölüm 12 ~Yakışıklıydı!

6.2K 420 162
                                    

Hepinize selam..

Başlama saatinizi alalım
11.51

Ve sizi yeni bölüme uğurluyorum....

Düzenleme sonucu önceki bölüm ile bu bölümde farklılık vardır. Bu bölüm ve bundan sonraki bölümler halen düzenlenmemiştir.

"nasıl? ama çok zor"

Rahat bir şekilde güldü "senin bu durumda olmanda çok zordu."

Doğru diyordu.

"ilk ne yapıcam?"

"ilk toprak ile başlayacaksın. Daha sonrasında ben sana bilgi vereceğim."

"peki neden bulmamız gerekiyor. Gidip doğduğumda yaptığım gibi yapamazmıyım?"

"o kadar kolay değil. Karanlık cahildi. O zamanlar karanlık senin hakkında hiç bir şey bilmiyordu. Hazırsız yakalandı. Ancak 18 yıldır, kendini geliştirdi.

Senin hakkında bilgiler biliyor. Seni nasıl yeneceğinide. 18 yıldır kendini güçlendirdi, artık çok daha güçlü.

Oradaki zamannın enerjisini yiyor. Oradaki her canlı dona kalmış vaziyette. Zamanı kendisi yiyor. Ve oradakiler ile paylaşmıyor. "

Yani bir ihtimal ailem yaşıyormuydu?

"Ailem yaşıyormu?"

"bilmiyorum. Olabişirde olmayadabilir. Dediğim gibi karanlık zaman ile beslendi, onlara bırakmadı. Yaşlılıktan ölmüş olamazlar. Hala sen doğduğundaki yaşları ile aynı olmalılar.Ama yaşıyorlarsa"

Ailem yaşıyor olabilirdi ve yaşanmamış halde.

Onlar için elimden geleni yapacaktım. Ve tabiki halkım için.

Ve gene o çekilme hissini yaşadım.

                              🌙

Sabah uyandığımda aslında her zaman yaptığımız gibi yemekhaneye indik.

Hemen yedikten sonra, derse girmek için koridorda yürümeye başladık.

Ders : evren tarihi'ydi.

Sınıfa girdikten bir kaç dakika sonra profösör geldi.

Gene o neşeli ve enerjik tavrıyla bize gülümsedi "nasılsınız"

Sınıftakiler "iyiyiz" diye mırıldandı. Profösör fazla uzatmadan devam etti.

"bu günkü dersimizde dünyadaki insanların hayatını işliycez. Kendilerinin hayatı bizimkine benzer ancak bizim hayatımızda sihir var onlar sihirsiz yaşar"

Eşyalarını masasına koydu ve devam etti. "insanların dünyasındaki kötülükler, Bizim dünyamızdaki kötülüklerden çok daha kötüdür.

Bizim dünyamızda hırsızlık, yokken onların dünyasında hırsızlık vardır. İnsanların değerli eşyalarını çalarlar.

Ayrıca onların dünyasında tecavüzde vardır. Bizim dünyamızda cezası idam olan bu şey dünyada çok yaygın bir söylenimdir.

Erkekler kadınları, bağzı kadınlarda erkekleri tecavüz eder ve bunun cezası hapis yatmaktır.

Hapis cezasını onların adaletine göre yargıç denilern bir insan şahitleri ve kanıtları karşılaştırarak ceza alıp alnayacağına karar verir.

Ve bu suçlunun suçlu olmasına rağmen dışarıda özgürce gezebilmesi ile de sonuçlananiliyor. "

Biz buna ihtiyaç duymazdık bizim mahkemelerimizde sihir kulanılırdı ve suçlunun gercekten suçlu olup olmadığını zihninden öğrenebilirdik.

6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin