Bölüm 8 ~Signasti Bağı.

7.2K 477 101
                                    

Sellammm.

Başlama saatini alalım
11.50

Keyifli okumalar.

Bölüm düzenlenmiştir bu yüzden alakasız yorumlar eskiye dayalıdır

"Düelloya var mısın?"

Bu Alexander'dı

Tamam peki burada ne yapmalıyım. Sorum iç sesimeydi, yanıt verdi:

Tabikide o salak iddialaşma özelliğinden dolayı kabul edeceksin. Bunu sende, bende harika biliyoruz.

Doğru diyordu. Zaten çoğu zaman doğru diyordu.

Tabikide kabul edecektim.

"Bana uyar."

Dedim ve ayağa kalktım. Arkama döndüğümde, dibimde duruyordu, dudaklarımı çok yakındı ve nefeslerimiz birbirimize değiyordu. Farkediğimde hemen yana çıktım ve düello yapacağımız alana doğru ilerledim. Arkamdan geliyordu.

Alana geldiğimde ona döndüm. Oda kenardan iki uzun sopa aldı. Birini bana fırlatı tuttum ve elimde çevirdim.

Kızlar ve Alexander'ın arkadaşları dahil çoğu kişi bizi izlemeye koyulmuştu.

Biz yerlerimizi aldıktan sonra Adalina'nın anlatmakla bitiremediği, dolayısıyla tanıdığım Seth düelloyu başlattı.

Yine ikimizde birbirimizden hamle bekliyorduk ve o beklenen hamle ikimizden de gelmiyordu.

Geçen sefer o başlatmıştı, bu sefer ben başlatmaya karar verdim ve ani bir hareketle ona yaklaştım.

Sopayı güçlü bir şekilde ona savurduğumda hareketimden, sopası ile sopamı engelleyerek kurtulmuştu.

Hemen geri çekildim. Sıra ona geçmişti. Bana sopayı savurduğunda sağa vuracak gibi yaptı ama sola vurdu. Hareketini önceden tahmin ettiğim için rahatlıkla engelledim.

O sopasını çeker çekmez, anında sopayı ayağına doğru tutum oraya hamle yapacağımı düşündürdüm, hamleme kanıp çevik bir hareket ile havaya zıpladı. ama benim sopayı yukarıdan gögüsüne doğru hızla savurduğumu fark etmedi ve göğsüne darbe yedi.

1-0

Darbenin acısından kendini saliselik bir süre zarfında toparladı.

Hızla sopasını aynı ritimde savurmaya başladı; Bir sağa, üç sola, bir aşağıya. her hamlesini kendi sopamla engelledim. Ardından beklemediğim bir hareket yapıp üç sola yapacakken, bir sol yapıp ayağıma savurdu.

Ben ise ritmin şarkısına kapılıp gittiğim için, sola sopamı savurduğumda ayağıma gelen darbe, dengemi kaybedip kendimi yerde bulmamı sağladı.

Düşer düşmez anında ayaktaydım. Ayağımın acısını umursamıyordum. Şu an sadece kazanmak istiyordum.

Bu kadar çabuk ayağa kalkacağımı beklememiş olacak ki kısa bir süreliğine hareket etmedi.

Bu fırsatı değerlendirdim, hızla arkasına geçtim ve bacağının açılıp kapanma yerine sopa darbesi indirdim, diz çökmek zorunda kaldı.

Kendini toparladığı anda sopasını omzunun üstünden, bana doğru savurdu. O hamleden kaçabilmiştim ama yerde dönerek ayağıma çelme takmasıyla gene yere kapanmıştım.

Sinir kat sayım artmaya başlamıştı.

O ayağa kalkamadan anında ayaktaydım yine. Oda ben kalkar kalkmaz kalktı.

6 Element 2 Güç Serisi: SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin