HAZAN'NIN AĞZINDAN
Doruk'un evine vardığımızda binanın önünde bekleyen Tunç'u görmemle çığlık atmam bir oldu. Bu şerefsiz burda ne arıyordu? Çığlık attıktan sonra Doruk şaşırmış olacak ki hemen bana dönüp sakinleştirmeye çalıştı. O sırada Tunç bize doğru geliyordu. Doruk hemen önüme geçti.
" Vay Hazan bakıyorum da hemen unutulmuşuz."
"Saçmalama Tunç. Bizden uzak dur. Seninle artık hiçbir bağlantım yok!"
"Beni bu aptal için mi terk ettin!"
"Tunç şuan gerçekten saçmalıyorsun. Daha fazla uzatma ve defol git şuradan"
"Aşkım gel yeni bir sayfa açalım" demesiyle Doruk ona bir yumruk attı ve yere düştükten sonra tekrar yakasından kaldırıp
"Buralarda bir daha gözükme yoksa kötü olur." dedi ve bana dönüp
"Hazan iyi misin?" Tam iyiyim diycektim iki Tunç Doruk'a dönüp "sen göreceksin it sen bittin bana bulaşmak neymiş göreceksin" diye söylenerek uzaklaştı.
"Doruk lütfen bulaşma nolur. O piskopatın teki. Nolur takma şunu ya."
"O piç seni sıkıştırıyordu Hazan!"
Bunu söylerken ses tonu aniden yükseldi Böyle birşey beklemediğimden olacak ki sıçradım.
"Ah, amacım seni korkutmak değildi, hadi oyalanmayalım eve geçelim."
Eve girdiğimizde sıcak gülümsemesiyle bize kapıyı annesi açtı. İçeri geçtikten sonra salondaki koltuklardan birine oturduk. Sessiz birkaç bakışmalardan sonra Doruk ve annesi mutfağa gitti. Birkaç dakika oturduktan sonra yanımda duran Doruk'un telefonunun titremesiyle irkildim. Arayan Çağla'ydı. İçimden her ne kadar açmak geldiysede açmayıp Doruk'a seslendim.
"Doruk! Telefonun çalıyor."
"Kim arıyor?"
"Çağla"
"Tamam sen aç ben birazdan geliyorum."
Doruk'un bunu demesinin ardından hemen telefonu elime alıp açtım. Çağla sesimi duyunca şaşırmış olacak ki aniden hiç beklemediğim bir tepki verdi.
"Hazan sen misin? Yanlış aradım heralde"
"Hayır hayır! Yanlış aramadın. Doruk şuanda meşgul bana açmamı söyledi."
"Vayyy siz birlikte misiniz?"
"Saçmalama Çağla sadece bu bir akşam yemeği diyelim."
"Hmm peki öyle olsun. Doruk'a da selam söyle beni mutlaka arasın."
"Tamam söylerim." dememe kalmadı ki tam o sırada Doruk salona geldi .
"Çağla 1 dakika Doruk şimdi geldi. Bekle veriyorum. " dedim ve telefonu Doruk'a uzattım.