ÇAĞLANIN AĞZINDAN ;
"Alo Tunç..."
"Alo ikna edebildin mi şu herifi?"
"Evet ikna ettim şimdide benim kazancımın ne olacağını merak ediyorum. Biliyosun ki Yelizle olan iddayı kazanmam gerek, ben senin işini hallettim şimdi sıra benimkinde. Seni sahneye alıyorum Tunç bey yarın okulda görüşürüz. "
"Tamam lan tamam bizim sözümüz söz Yeliz'i iddada pes etmesini sağlarım bu sayede tüm okulun önünde senin kazandığın ortaya çıkar."
"Tamam bana uyar. Peki sen Doruk'a ne yapmayı planlıyosun? Aklıma kötü kötü şeyler getiriyosun lütfen fazla ileri getme, tamam sana yardım etmiş olabilirim ama beni bu yaptığıma pişman etme!"
"Sen orasına karışma seninle işim bu kadardı gerisini partide anlatırım hazırlıklı gel Doruk'un bizim okulda son günü olacak."
"Tunç! Saçmalama bak Doruk'a herşeyi anlatırım sakın kötü birşey yapma!"
"Sıkıysa anlat bakalım ben seninde fişini çekmeyi bilirim sonuç olarak seninle işim halloldu. Doruk'la birlikte sende yanmak istemiyosan o çeneni kapalı tut. Elimdeki kozları görmek istemezsin. Bazen insan etrafını kollamalı madem gizli yapıyosun!"
"Tunç sen neden bahsediyosun? Benim seninle bugün dışında konuştuğum bile yok! Tunç orda mısın? "
Kahretsin ki telefonu kapatmıştı. Allah'ın cezası!. Off şimdi ben ne yapıcam Doruk'a anlatırsam benim sonum olur. Acaba elinde ne var? Oo saate bak 1:30 , oha ya 1:30 mu ? İnanmıyorum. Hemen uyumam lazım yarın çok işimiz var sabah kalk kuaföre git hazırlan Doruk'la partiye git ve sevdiğin insanın rezil olmasını seyret. Niye en baştan Tunç'u reddetmedim ki? Belliydi zaten benimle bir anda neden böyle samimi olduğu off off... Düşünceler arasında uykuya daldım.
Saat 10:00 olmuştu. Sabah hemen kalkıp yüzümü yıkadım ve Tuğçe'yi aradım.Benim en yakın arkadaşımdır kendisi. Ona bu yaptıklarımı anlatsam heralde bir daha benimle asla konuşmaz ama bugün şansımı denemek istiyorum.
"Alo Tuğçe hazırmısın ben geliyorum biran önce kuaföre gitmemiz lazım Tunç erken gelin dedi 17:00'da orda olamamız lazım."
"Tamam Çağla ben hazırım sen gel bende iniyim aşağı hadi görüşürüz"
"Öptüm canım görüşürüz"
Üstüme birşeyler alıp Tuğçelere doğru yola çıktım. Bize çok yakın oturuyorlar bir üst sokağımızda. Onların sokağa girdiğimde Tuğçe'yi uzaktan gördüm. Apartmanlarının önünde beni bekliyordu. Daha fazla beklemesin diye bairaz daha hızlanıp yanına gittim. Birlikte kuaföre doğru yola çıktık. Tuğçe bende bişeyler sezmiş olacak ki neyin var gibisinden bir bakış attı ve o beklediğim kahrolası soruyu sordu.
"Ne oluyo sende bugün bir değişiklik var sanki, kötü bişey yok dimi?"
"Yok sadece biraz uykum bar ve yorgunum."
İnşallah bu dediklerime inanmıştır neyse ki kuaförün önüne geldik ve bu sorulardan yırttım acaba Tuğçe'ye anlatsam çok mu kötü karşılar bunları, neyse neyse bu fikirleri şu anlık zihnimden silip saçıma odaklanmam lazım gidip sandalyelere oturdum Tuğçe de yan tarafımdakine oturdu birlikte hem konuşuyorduk hemde saçımız yapılıyordu.
Tuğçe saçını topuz yapacaktı ben ise kıvırcık istiyordum saçlarımız yapılırken Tuğçe'ye herşeyi anlattım keşke anlatmasaydım Tunç'un sevgilisi arkamızdaymış nasıl oldu ? ben bunu nasıl görmedim? her şeyi duydu olamaz şimdi Tunç bunu öğrenirse mahfolurum.
"Şey bak bunların hiçbirini Tunç'a anlatma ne olursun yoksa beni mahfeder lütfen , ona birşey çaktırma"
"Sen merak etme ben ona ne yapacağımı biliyorum yazıklar olsun ki beni o kadar kaldırdı "
"Sağol neyse görüşürüz benim gitmem lazım"dedim ve Tuğçe'yi de alıp hemen oradan uzaklaştım çok tedirginim Tuğçe'yi evine bıraktım sonuç olarak partiye birlikte gitmiycez onun Emresi var. Neyse ki bende Doruk'u ikna ettimde yanlız gitmiyorum.
Eve vardığımda elbisemi giyip Doruk'u aradım yoldaymış fazla beklemiycem bunu öğrenmem iyi oldu.