Molaları bittiğinde hava güzel olduğundan dolayı 1 yıl önce Hange'nin isteğiyle kurulmuş bahçe sınıfına geçtim.
Hemen yanında bulunan büyük ağaçlar sayesinde günün her saati gölgelikte kalıyor oluşu bahar ve yaz aylarında resmen hayat kurtarıyordu.
Eşyalarımı masaya koyup yerdeki çiçeklere eğildiğimde karnımda tiz bir acı hissetmiştim.
Doğrulup masaya geçtiğimde ağrı da geçmişti.
Yaklaşık 20 dakika sonra tüm sınıf yerlerini aldığında Hange'nin yeni edindiği bilgileri sunmaya başladım.
Her bir tebeşir darbesinde karnımdaki acı da artıyordu.Bir noktada elimle masaya dayandığımda arkamdan bir ses işittim.
"Kaptan iyi misiniz?"
Connie'nin sesini duyduğumda ben de aynı şeyi düşünüyordum.Acaba aç mıydım bundan mı ağrıyordu karnım?
Kafamı olumlu anlamda salladığım an sırtıma bir bıçak darbesi yemişim gibi sol tarafa bükülmüştüm.
Belimde hissettiğim ellerle arkamı döndüğümde Jean'in beni kucağına aldığını gördüm.
Bu acıyla hiçbir şeye tepki verecek durumda değildim.
Hızla revire geldiğimizde iki büklüm kıvranıyordum.Ne olabilir diye düşünürken gözüm takvime takıldı.Aptal olduğuma karar verdiğim nadir anlardan biriydi.
Hemşire yanıma yaklaştığında durması için elimi kaldırdım.
"Jean beni getirdiğin için teşekkür ederim hemen arkadaşlarının yanına dön ve yazdırdığım şeyleri defterlerine geçirmelerini söyle sonra da serbestsiniz."
"Hai!"
Odadan çıktığında hemşire pantolonuma bakıyordu.
"Bir örtü ve serum işimi görecektir."
Dediklerimi yaptığında sakince pencereden dışarıyı izlemeye başladım.
Üç aydır regl olmuyordum malum dengesiz beslenme,düzensiz uykular ve stres dolu üç ay gümbür gümbür geliyordu.
Bu aslında hep böyleydi regl dönemim genelde sancılı geçerdi ama bir serumla kurtulurdum.
Düşüncelerim oda kapısının açılmasıyla bozuldu.
Elinde birkaç parça kıyafetle içeri giren Hange sırıtmakla meşguldü.
"Sanırsın bir alay insan ölmüş bu ne koku?"
"Sen de katılmak istiyorsun o alaya sanırım?"
Pencereleri hiç kapattırmadığım için koku olmadığında emindim ama işte Hange'den başka ne beklersin?
Hemşire ile ikisini odadan attığımda iç çamaşırımı değiştirmiş ve biri gelirse korkusuyla direkt çarşafları atmaya yönelmiştim.
Her şey tamamlandığında elimi pantolona atmıştım ki açılan kapıyla cinayet mahalinde yakalanmış gibi ellerim havada kaldı.
"Y-yüzbaşım ben çok ö-özür dilerim.Hemen gidiyorum."
Eren karşımda renkten renge girerken açıkta olan bacaklarıma bakıyordu.
"Sakin ol sorun de-"
"Bence de görmen gerekenden fazlasını gördün.Yok ol Jeager."
Levi arkasından geçerek kapıyı yüzüne kapamıştı.
Tekrar pantolona dönecekken ne düşündüğünü anlayamadığım bakışlarla bana bakmaya başladı.
Bir an bile göz kontağını kesmeden elindeki poşeti sedyeye bırakarak beni de sedyeye oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LevixReader |+18|
Fanfiction"Beni özledin mi suratsız?" Konuyu kavramak adına ilk bölümlere davetlisiniz.