Bakugou'nun sesini duymanla beraber kalbin ağzında atmaya başlamış ve olduğun yerde donakalmıştın. Akira da tıpkı sen gibi ne yapacağını bilemiyor gibiydi. Korkunç bir andı.
Karşındaki sarı saçlı, yakışıklı adam ciddi ciddi bir açıklama bekliyordu senden, gözleriyle adeta bedenini hapsetmişti sanki, bakışları altında eziliyor ve hiçbir yere kıpırdayamıyordun.
"Daha ne kadar susmayı düşünüyorsunuz, sağ testis ile sol testis?!"
Sizi sinir etmek için yaptığı bu iğrenç benzetmeyle birlikte suratını buruşturdun.
"İğrençsin, Bakugou abi!"
Akira'nın bu tepkisiyle beraber kızın saçlarını karıştıran Bakugou, kısa bir süre sonra tekrardan sana dönmüş ve sorgulayan ifadesi ile seni incelemeye devam etmişti. Ne halt yiyeceğin hakkında hiçbir fikrin yoktu. Bu yüzden aklına gelen ilk şeyi yapmaya karar verdin.
"Önemli bir şey değildi, Katsuki..abi. Gitsek mi artık, spor salonu kapanacak birazdan.."
Bir anda konuşup, yerden çantanı almaya çalıştın. Amacın konuyu kapatmak ve acilen orayı terk etmekti ancak Bakugou böyle bir şeye imkan tanımamış ve kolunu yakalayarak gitmene engel olmuştu.
"Neler dönüyor lan burada?!"
Bu panik hallerin yüzünden Bakugou'nun daha da ciddileştiğini fark etmiş ve içinden bir küfür savurmuştun.
"Artık gerçeği söylesen iyi olur, (y/n)." diyen arkadaşın Akira'ya ölümcül bakışlarını gönderdin.
"NE SAÇMALIYORSUN AKİRA SEN?! SAKIN AĞZINDAN BİR ŞEY KAÇIRAYIM DEME!.."
Söylenmelerini göz ardı eden arkadaşın derin bir nefes aldı ve tamamiyle Bakugou'ya dikkat kesildi.
"Sana söylemek istemedik çünkü gidip Kirishima abiye söylemenden korktuk. Ee madem duydun bizi; söz ver lütfen, şimdi söyleyeceğim şeyin aramızda kalacağıyla alakalı..."
Arkadaşının dediği şeyleri kendi içinde anlamlandırmaya çalışırken, kaşlarını çattın ve Akira'ya, "ne yapmaya çalışıyorsun sen?!" bakışını gönderdin.
"Söz falan vermiyorum, ne halt yediniz; çabuk söyleyin!"
Bakugou'nun tepkisiyle birlikte dudağını ısırmaya başladın, "önemli bir şey değil, dedik ya.." diye mırıldandığında Bakugou senin susman gerektiğini söylemiş ve tamamen Akira'nın diyeceği şeye odaklanmıştı.
Akira, sana kısa süreli bir bakış attı; bu bakışıyla sanki seni rahatlatmaya çalışıyor gibiydi.
"(y/n)..sevgili yaptı ve biz de bu olayı, sırf siz gereksiz korumacılık yapmayın diye gizlemeye çalışıyorduk işte..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘣𝘢𝘥 𝘭𝘪𝘢𝘳 {𝘣𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}
FanfictionEijiro Kirishima'nın küçük kız kardeşi olan (y/n), abisinin en yakın arkadaşı Bakugou Katsuki'ye aşıktı. *** *hikayenin, animenin gidişatıyla hiçbir alakası yoktur; tamamiyle günümüz modern dünyasına uyarlanmış olan bir kurgudur.* *yarı texting* *...