On Birinci Bölüm: "Bakugou bunu asla öğrenmemeli..."

2.4K 321 165
                                    

"Gerizekalı Bakugou. Cidden, ona mesaj atan kişinin, ben olduğunu zannetmesine inanamıyorum!"

Akira kahkahalara boğulurken, sen de ufak bir tebessüm etmiştin; Bakugou'nun attığı son mesajlardan sonra modun yerinde değildi ve buna gülecek hâlin yoktu hiç.

Akira sonunda gülmeyi kesti ve meraklı bir ifadeyle konuşmaya başladı: "Ee ben olmadığımı nasıl anladı peki?"

Omuz silktin. "Bilmiyorum ve merak ettiğim şey de bu... Ben, nasıl Akira olmadığımı gerçek kimliğimi ifşa etmeden kanıtlarım, diye düşünürken o çoktan kendi kendine bir şeyler öğrenmiş olmalı ki bana böyle mesajlar attı."

Elindeki Bakugou ile olan mesajlaşmaları, Akira'ya okuttun. Bir süre sonra arkadaşının gergin yüz hatlarından sinirlendiği belli oluyordu.

"Cidden bu çocuğu dövesim var?!"

"Boşver, Akira..."

"Ne demek boşver, aptalca davranıyor!"

Başını ovaladın ve saatine baktın, spor salonu birazdan kapanacaktı. Acele etmeniz gerekiyordu.

Yerinden kalkıp toparlanırken Akira ile konuşmaya devam ettin. Amacın bu konuyu kapamak ve bir daha asla açmamaktı.

"Daha fazla olay çıksın istemiyorum. Biliyorsun, amacım hiçbir zaman bu değildi. Bakugou bunu asla öğrenmemeli..."

Sorunsuz bir şekilde hayatına devam etmek istesen de olaylar her zaman seni bulurdu işte. Tam şu an da olduğu gibi...

"Neyi asla öğrenmemeliyim, velet?"

𝘣𝘢𝘥 𝘭𝘪𝘢𝘳 {𝘣𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin