Randevu gecesi Bakugou, Monoma'nın seni eve bırakmasına izin vermemiş ve zorla da olsa kendi arabasına binmeni sağlamıştı.
"Siktirtme şimdi lanet sevgilini, ben bırakacağım işte seni evine!"
Camie, ön koltukta otururken arabanın camından mahcup bir ifadeyle Bakugou'ya bakıyordu. Onun bu acizliği, sadece mideni bulandırmıştı.
Monoma, arabasına binip orayı terk ettiğinde; Bakugou da agresif tavrıyla sürücü koltuğuna yerleşmiş ve gaza basarak arabayı sürmeye başlamıştı.
Normalden daha hızlı sürmeye başladığını fark ettiğinde gerildin; Camie'de gerilmiş olacak ki, aniden sevgilisine söylenmeye başladı.
"Bakugou, yavaşla lütfen!"
"Şu an seninle konuşmak istemiyorum, Camie. Bu yüzden o çeneni kapalı tut."
"BANA EMİR VEREMEZSİN!"
"Gözlerimin önünde başkasıyla flörtleşen kız arkadaşımla nasıl konuşmam gerekiyor, sen söylemek ister misin?!"
Camie ve Bakugou arasında büyüyen tartışma seni iyice endişelendirirken gözlerini pürdikkat yola diktin.
Tartışma büyüdükçe Bakugou daha da hızlanmaya devam ediyordu.
Sonunda korkuyla bağırdın: "Katsuki, yavaşla!"
Camie ile kavga etmek ile meşgul olan Bakugou birden ona seslenmen ile birlikte sana da bağırmaya başladı.
"SEN KARIŞMA LANET OLASI VELET, sikeyim çifte randevunuzu da, o it herifi de!"
Zaten bok gibi hissettiğin ve o an büyük bir korkuya kapıldığın için gözlerinin dolduğunu hissettin ve geriye doğru yaslandın.
Bakugou en sonunda sizi tehlikeye attığını algılayabilmiş ve arabayı durdurarak Camie ile dışarıda kavga etmeye devam etmişti.
Onları arabanın penceresinden uzunca bir süre seyrederken her şeyin boka sardığını düşünüyordun. Bakugou, senin lanet planın yüzünden şu an bu durumdaydı. Suçluluk duygusuyla kaplıydın sanki, patlayacak gibi hissediyordun.
Camie en sonunda Bakugou'nun arabasına binmeyi reddederek bir taksi çağırmış ve gitmişti.
Katsuki ise bir sigara yaktığında dışarı çıktın ve yanına gitmeye karar verdin. Onu yalnız bırakmak istemiyordun.
"K-katsuki?.."
"Üzgünüm...arabadayken sana bağırdığım ve dikkatsiz sürdüğüm için...sadece..ne yapacağımı bilemedim...sinirliydim.."
"Sorun değil...aslında sorun ama bunları şimdi konuşmayalım. Daha iyi misin?"
Bakugou alaylı bir ifadeyle sırıttı. "Sevgisine inandığım kız, sahteymiş; cidden harikayım(!)"
Ne diyeceğini bilemediğin için arabaya yaslandın ve yıldızları seyretmeye başladın; hafif hafif esen rüzgar biraz üşütse de o gecenin sonunda ilk defa gerçekten nefes aldığını hissediyor gibiydin.
"Bugün bizde kalsana..." diye mırıldandın bir anda sevimli bir şekilde gülümseyerek. Bakugou'yu, o kötü ve hayal kırıklığına uğramış haliyle evinde tek başına bırakmak istemiyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘣𝘢𝘥 𝘭𝘪𝘢𝘳 {𝘣𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}
FanfictionEijiro Kirishima'nın küçük kız kardeşi olan (y/n), abisinin en yakın arkadaşı Bakugou Katsuki'ye aşıktı. *** *hikayenin, animenin gidişatıyla hiçbir alakası yoktur; tamamiyle günümüz modern dünyasına uyarlanmış olan bir kurgudur.* *yarı texting* *...