Sarışın çocuk, en yakın arkadaşlarından birinin kafesine adımını attığı anda Akira'nın da orada olduğunu fark etmişti.
"Ben, seni bulmadan; sen, beni buldun demek..." diye söylendi kendi kendine, zaten Akira ile konuşmak istiyordu.
Gergin ifadesiyle bir süre izledi genç kızı; Akira, onu hâlâ fark etmemiş gibiydi.
"Umarım bana mesaj atan kişi sen değilsindir, lanet velet." diye geçirdi içinden, böyle bir şeyin yaşanmasına asla katlanamazdı.
Hesap sormak için Akira'nın yanına gidecekti fakat kafenin sahibi Denki ondan erken davranmış ve çoktan kızın yanındaki sandalyelerden birine oturarak onunla muhabbet etmeye başlamıştı.
Akira ile yalnızken konuşmasının daha doğru olacağını düşündüğünden şimdilik kendini durdurdu ve ikisinin yanına ilerlemeden önce onları incelemeye başladı, genç adam.
Denki büyük ihtimalle yine aptalca şeyler anlatıyor olmalıydı; Akira da bu anlatılanları dünyanın en önemli şeyiymiş gibi dinliyordu.
Sarışın çocuk, o an fark ettiği şey ile göz bebeklerinin büyüdüğünü ve içinde biriktirdiği bütün o gerginliğin eriyip gittiğini hissetti.
Akira'nın, Denki'ye olan bakışları... Bunlar normal bir insanın bakışları gibi değildi sanki; sevgi doluydu, o sevginin yoğunluğunu aptal Denki hissedememiş olsa bile kendisi hissetmişti...
Kafasındaki soru işaretlerinin giderilmesiyle rahatlayan genç adam, eline telefonunu aldı ve anonim aşığına mesaj yazmaya başladı.
~
BakugouKatsuki: sen Akira değilsin. ufak bir kız kardeş olarak gördüğüm birinin, benden hoşlanıyor olabileceği ihtimalini düşünmek bile korkunç fakat artık sandığım kişi olmadığına göre kim olduğunu umursamıyorum.
BakugouKatsuki: kendine iyi bak lanet velet ve seni seven insanlarla ilgilen; ben, mutluluğu yakalayabileceğin 'o kişi' değilim.
(görüldü.)***
bölümün kısa ve bok gibi olduğunu biliyorum ancak gerçekten elimden bu kadarının geldiği bir dönemdeyim ve sizinle de arayı açmak istemiyorum. ;(
bu kısımda Bakugou'ya ve onun sikik "aBi kOmPLeKsLeRiNe" sövebilirsiniz qkdkqkfkwnfks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘣𝘢𝘥 𝘭𝘪𝘢𝘳 {𝘣𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}
FanficEijiro Kirishima'nın küçük kız kardeşi olan (y/n), abisinin en yakın arkadaşı Bakugou Katsuki'ye aşıktı. *** *hikayenin, animenin gidişatıyla hiçbir alakası yoktur; tamamiyle günümüz modern dünyasına uyarlanmış olan bir kurgudur.* *yarı texting* *...