On Dördüncü Bölüm: "Tanışalım bakalım..."

2.3K 327 395
                                    

"Selam, günlük!

Arabada yaşanan o olayın üzerinden tam üç hafta geçti ve ben bu üç hafta boyunca Bakugou ile karşılaşmamak için elimden ne geldiyse yaptım.

Bizim eve, abimle takılmaya geldiğinde kendimi ya Akira'nın evine ya da Denki abinin kafesine atıyor; ondan olabildiğince uzak durmaya çalışıyordum, fakat üniversitenin başlamasıyla birlikte bu, uzak durma planlarım da bir anda suya düşmüş oldu.

Bakugou ile aynı fakültedeydim ve bir sorun daha vardı; Camie ile de aynı fakültedeydim.

Onların üniversite de son sınıf olması her ne kadar bizi dersler bakımından ayırıyor olsa da her sabah Bakugou, sevgilisi Camie ile beraber arabasıyla beni almaya geliyor ve üniversiteye bırakıyordu. Yani bir türlü kaçamıyordum bu ikiliden!

Bir gün ciddi anlamda sıçmama sebep olacak o olay yaşandı...

~

Kantinde oturmuş, içinde kahve olan kağıt bardağın kenarlarını dişlerken masaya oturan Camie ve Bakugou ikilisiyle duraksadın.

"Niye yalnızsın balım, arkadaş yapamadın mı daha?" diye konuşan Camie'ye küfretmemek için kendini zor tutarken zoraki bir şekilde gülümsemiş ve kahve bardağını bir kenara bırakmıştın.

"Hayır, henüz yapamadım."

Camie, duyduğu şeyle birlikte dudaklarını sahte bir şekilde büzmüş ve sana kendince moral vermeye çalışmıştı.

Tam o sırada Bakugou, sorgulayıcı ifadesiyle baştan aşağı süzdü seni. "Sevgilin ile hâlâ devam ediyor musunuz?"

Bu soruyla birlikte duraksadın ve deli gibi terlemeye başladın.

"(y/n)'in sevgilisi mi var? Hadi canım, inanmam!"

Camie şok olmuş edasıyla yüzüne baktığında sinir katsayının giderek arttığını hissetmiştin ve hiç istemeyeceğin o şeyi söyledin.

"Evet, hâlâ devam ediyoruz; her şey gayet güzel ilerliyor."

Bunu dediğin için içten içe pişman olsan da, tavrını bozmamaya çalıştın ve çok bilmiş bir edayla Bakugou'ya bakmaya başladın. O ise tepkisiz kalmayı tercih etmişti.

"Harika, (y/n)!!! Hadi çifte randevuya çıkalım!"

Böyle bir şey duymayı beklemediğin için bir anda nefes almayı bırakmıştın; şimdi ne bok yiyecektin?

Bakugou da en az senin kadar şaşkın duruyordu fakat çok uzun sürmeden ortamdaki sessizliği bozdu. "İyi fikir, tanışalım bakalım senin elemanla."

𝘣𝘢𝘥 𝘭𝘪𝘢𝘳 {𝘣𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin