Eva p.o.v
Ik lag de hele tijd in mijn bed te wroeten, niet omdat ik niet lekker kon liggen of ik niet kon slapen. Het tegendeel juist ik was hartstikke moe maar ik verbood mijzelf om te slapen voordat ik een redenin mijn hoofd had gekregen waarom ik het tegen Floris had gezegt. "Jezus Eefke lig is stil." Die hypocriet zou ook is een keer aan de medemens denken, hij zou zich ook is een keer bekommeren om mij. "Eva heet ik.." was mijn weerwoord. "Kun je niet slapen ofzo?" Zei hij lichtelijk geïrriteerd. "Dat lijkt me best wel duidelijk anders sliep ik nu wel toch." Andwoorde ik kortaf op de domme vraag van Frank, en Frank ging rechtop het bed zitten hoe ik al bijna een kwartier zat. "Vertel me dan wat er is Eef." "Er is niks, ga nu maar veder slapen." Zei ik kortaf. "Jezus Eva je zou ook is een keer lief andwoord geven, weet je wat het met jou is. Je maakt mensen wakker midden in de nacht om vervolgens te zeggen dat er niks is. Vieze hypocriet!" Jezus wat dacht die eikel wel niet. "Jij vroeg me verdomme wat er was! Hou je mond gewoon." En voordat ik het vind had Frank me al geslagen. "Jezus Eef. Ik euh sorry het was niet zo bedoeld." "Nee hij was vast voor me andere wang bedoeld of niet soms." En ik stormde met tranen de kamer uit. Waar zou ik heen gaan. Floris zou me nooit binnenlaten als ik daar zou komen. Buiten is 'gevaarlijk'. Ik besloot Marion te bereiken. "Ja he met Eva als je dit in de avond nog hoort kun je dan graag even terugbellen. Kussjess" die ging dus ook nooit Terugbellen voor morgen.
-volgende morgen- wokfs p.o.v
En is er al vooruit gang in de zaak? Had Mechels naar Floris geschreeuwd. "Mevrouw daarvoor zou U toch echt Eva moeten spreken." Zei ik geïrriteerd dat ze er nog niet was. "En waar denk onze schoneslaper te zijn dan?" "Weet ik veel." Andwoorde ik kortaf. Na enkele minuten kwam Eva binnen, zou ik haar nou begroeten of niet. Zou ik haar nu aankijken of niet. Ik besloot doodleuk veder op mijn scherm te kijken zonder haar maar enige blik te geven, zij zat tenslotte fout. "Ha jou zocht ik net doornroosje." Ik moest grinneken in mij zelf om die naam maar toen ik toch maar naar Eva keek zag ze er niet goed uit, hoe kan ik haar nu op dit moment beschrijven.. haar haar zat in een staart met bobbels. (ik weet het wereld ramp.) Ze had wallen van hier tot Tokio die ze vast wou verbergen met die kilo's make-up op haar gezicht, wat toch niet hielp want je zag duidelijk dat ze een grote blauwe plek op haar wang had. "Nog een keer te laat. Al is het maar één seconde ben je eruit! Ik dan begrepen van Dongen!" Schreeuwde Mechels luid door de kamer heen waarna Eva zich vast kapot aan het schamen was.
Eva p.o.v
"Sorry." Andwoorde ik starend naar het mooie grindweggetje waar we opliepen om naar Ilias' zusje heen te gaan. "Waarvoor?" Typisch zo'n Floris Wolfs andwoord. Nu kon ik lekker zeggen wat er was en had hij zijn zin. "Voordat ik zo uitviel om niks." "Wat mankeert jou dan?" Wijzend naar mijn wang. "Oh niks discussie met Frank en ik knalde tegen de trap, ik weet het dom maar ik was kwaad en keek niet uit." Probeerde ik nog redelijk over te komen. In mijn hoofd klonk het beter dan hoe het eruit kwam. "Uhm? Wie zijn jullie? " werd ons gesprek gelukkig onderbroken. "Ik ben Eva van Dongen politie Maastricht, dit is mijn collega Wolfs." "Wij komen in verband met een verkrachtingszaak waarbij jou broers naam betrokken is." Vulde Floris mij aan. "Oh dat kan." Andwoorde ze kil. "En wat is Uw naam?" Vroeg ik wijzend naar de deur om een hint te geven dat we naar binnen wouden. "Sophia Arletti, maar wat wilt U van mij dan?" Andwoorde ze terwijl ze geen blik op mij had gegeven tijdens de ingang. "Weten waar hij nu zou kunnen zijn, vaste plekjes, zijn bezigheden. Gewoon standaard dingen over Ilias." Zei Floris terijl hij met zijn hoofd naar mij knikte wat voor mij als een teken voelde dat het goed was.
Wolfs p.o.v
"Hier word je dus ook niet veel wijzer van." Zei ik terwijl ik stig vooruit liep. "Ze verbergt iets ze weet veel meer dan dat ze zegt." "Het was noot mijn bedoeling geweest je zo te kwetsen Floris." Voegde Eva met een beschamende ondertoon in haar stem. "Ik hou van je Eef." En ik draaide me om en gaf haar een knuffel. "Ik ook van jou Flo. " en haar lippen passeerde heel langzaam de mijne. "Als we thuis zijn vertel je me nu wel hoe je tegen een trap aan kunt lopen." Ik ken haar langer dan vandaag en dat is haar zelfs vroeger nog nooit gebeurd.
Sorry voor het lange wachten hoop dat ik het hiermee weer beetje goed gemaakt heb. Ben ook begonnen aan een nieuw boek 'van dag tot dag.' Lees ook de boeken van @flevafan
JE LEEST
I still love you (Flikken maastricht)
Fanfictiondit verhaal gaat over flikken maastricht, Eva en Wolfs zitten op school en gaan dit jaar afstuderen, samen zouden ze gaan beginnen aan de politieacademie todat Wolfs er even tussenuit moest en er van alles gebeurt