Ongeveer een half uur geleden is Rein naar huis vertrokken. Het is 8 uur. Magalie en ik kijken naar een hilarische film. Haar telefoon gaat af en ze neemt half lachend op. 'Hallo met Magalie.' Probeert ze serieus te doen. 'Wat nee!' Ik kijk haar raar aan. 'Dat kan je niet maken! Je gunt me nooit wat leuks he!! IK HAAT JE ZO FUCKING HARD!!!' Ze hangt op en smijt haar telefoon tegen de muur. Ik schrik en kijk naar de muur. Dan hoor ik gesnik. Ik kijk naar Magalie. 'Wie was dat? En waarom ben je zo overstuur?' vraag ik na een tijdje. 'Dat was mijn moeder. Ze heeft 3 tickets gekocht 2 naar België en 1 naar Groot-Brittanië. Ze komt me morgen halen.' Een traan ontsnapt uit men ooghoek. Dit mag niet. Magalie mag niet naar huis. We doen bijna alles samen. 'Hoe weet ze waar we zijn?' vraag ik aan haar. 'Ze heeft de gsmnummer van Victoria remember?' Dan komt het weer in me hoofd. Ik knik. 'Laten we dit een geweldige avond maken.' zeg ik na een tijdje. Ze knikt en lacht. Ik zet de film af en zet PITCH PERFECT op. 'We are gonna have a-ca-children.' doet Magalie Jesse na. Na een paar uur is de film afgelopen en zetten we muziek op. We beginnen rond de dansen en zingen supervals. We gaan compleet uit ons dak. Maar wat we niet wisten is dat Victoria en Leondre stonden te kijken. 'That's on my phone.' Magalie en ik schrikken zo hard dat we op de grond vielen. 'What is on you're phone?' Vraag ik. 'That you were dancing and singin'.' Magalie schiet in de lach als ze men kop ziet. Mijn mond staat open van verbazing. Hij heeft het gewoon gefilmd? 'Hey jij staat er ook op hoor!' Zeg ik tegen Magalie. Ze stopt meteen met lachen en vliegt op Leondre af. 'Give us you're phone.' beveelt ze tegen Leondre. 'No hahaha.' roept hij nog en dan loopt hij weg. Al gauw lopen we rondjes door het huis achter Leondre aan. Als we allemaal uitgeput zijn geeft hij zijn telefoon aan mij. Ik bekijk het filmpje samen met Magalie en verwijder het dan. We gaan terug naar de woonkamer. Dan schrikt Magalie. 'Zou mijn gsm nog heel zijn?' vraagt ze. Ze loopt er naartoe en kijk dan. 'Oef alleen een barst in het scherm.' We zitten allemaal op de playstation te spelen als Leondre zijn telefoon afgaat. Hij vraagt aan mij om het berichtje voor te lezen. 'Hey babe you were amazing can't wait untill friday. Your love Chloe.' Wat heeft hij nog met een ander meisje? Ik begin te huilen en loop naar buiten. 'Mendy wait let me explain it baby.' hoor ik hem nog roepen maar het kan me niks schelen. Ik loop gewoon door.
(A/N Ik ga alles wat leondre denkt en zegt in nederlands schrijven. Mijn engels is niet zo goed.)
Leondres pov.
Wat moet ze nu wel van me denken. Ik heb niet eens iets gehad met Chloe. Ze wil iets met me maar ze is zo een aandachtzoeker. Als iets haar niet aanstaat word ze kwaad. En zo'n meisje wil ik echt niet. Ik stap op men fiets en trap op men hardste om Mendy in te halen. Ik fiets zo hard mogelijk achter haar aan. Na een tijdje zie ik dat ze trager gaat lopen. Uiteindelijk gaat ze op een bankje zitten en begint superhard te huilen. Ik stap af en laat men fiets vallen. Ik stap zo stil mogelijk naar Mendy maar ze hoort me. Ze draait haar snel om en ik zie haar uitgelopen mascara, haar vuurrode ogen van het huilen, en de natte trui van de tranen. 'Wat doe je hier?' zegt ze bot. 'Wil je het me alsjeblief laten uitleggen?' vraag ik aan haar. Ik zie dat ze twijfelt. Ik betwijfel of ze me ooit nog zou vertrouwen. 'Ok maar waarschijnlijk ga je het uitmaken dus bespaar me dat alsjeblief. Ik weet dat je het gaat uitmaken.' Zegt ze met tranen in haar ogen. Ik til haar kin op en kijk recht in haar ogen. Ik zie pijn, verdriet. Langzaam kom ik dichterbij met men hoofd. Onze lippen raken elkaar en zo blijven we een tijdje zitten. Ze trekt terug. Na een tijdje heb ik alles uitgelegd van de Chloe-situatie. Dan wandelen we terug naar huis.
Mendy's pov.
Nu begrijp ik alles maar toch hou ik het een beetje in de gaten. Leondre heeft alles aan me uitgelegd en hij zoende me weer. Zijn lippen zijn zo zacht. Leondre doet de deur open en ik loop naar binnen. Ik zie nergens Magalie. 'Waar is Magalie?' vraag ik aan Victoria. 'Haar moeder is haar komen ophalen. Ze zijn ongeveer 10 minuutjes geleden vertrokken.' Ik kijk verbaast naar haar. 'Dat kan niet ze vertrok morgen pas. En als Magalie echt al was vertrokken stuurde ze een smsje of liet ze een briefje achter.' zeg ik een beetje boos. Dan komt victoria naar me toe en legt iets in men hand. Een papier. "Shit" denk ik in mezelf. Ik open het papier en lees het. Hey Mendy sorry dat ik zei dat ik morgen ging. Dat zei men moeder tegen mij. Maar blijkbaar ging ik vandaag dus naar huis. Veel plezier met Rein en Leondre schat. Love you. Xxx
Ps wees boos op men moeder. :(Ik zucht. Waarom vandaag? Ach ja. Ik ga naar de slaapkamer en doe me pyjama aan en poets dan me tanden. 5 minuten later komt Leondre binnen. Hij gaat achter me staan en pakt men middel vast zodat we soort van knuffelen. Hij legt zijn kin op mijn schouder en kijkt naar me in de spiegel. 'When i see your face there's not a thing that i would change. 'Cause you're amazing just the way you are.' begint hij zacht te zingen. Ik grinnik. Ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. Op hem kan je toch niet boos blijven. Ik wil hem een kus geven op de wang maar hij draait zijn gezicht en onze lippen raken elkaar. Hij bijt zacht op mijn lip. Wat wil hij doen? Zegt een stem in mijn hoofd. Ik trek terug en zie dat hij een beetje teleurgesteld is. Ik durf het uiteindelijk toch te vragen en vroeg wat hij wilde doen. 'Ik wilde eens een tongzoen doen met jou.' Zegt hij terwijl hij rood wordt. Ik kijk naar de vloer die ineens heel interessant was. 'Zullen we naar een film kijken?' Hij knikt ja en dan lopen we naar zijn slaapkamer. Hij neemt Annabelle. Oh shit net zo een horrorfilm ik slaap straks niet meer. Denk ik in mezelf. Hij ziet men gezicht en vraagt wat er scheelt. 'Gaan we die film kijken?' Vraag ik dan. Hij knikt. Dan komt hij naar me toe en fluistert in men oor. 'Don't worry babe als je bang bent pak ik je wel vast.' Ik voel dat ik begin te blozen.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?