klaarmaken

274 14 0
                                    

Eindelijk is school gedaan. Ik kleed me snel om en loop de kleedkamer uit. Want Leondre en Charlie staan daar op me te wachten. Ik bloos en wandel snel naar Leo. Charlie lacht en zegt hey are you finally done. I wasn't that slowly. Zeg ik nogal cordaat. Leo beschermt me en zegt hey hold it in. We lachen alle 3. Dan komen Alex Ben Sibe en Thomas aangwandeld Sibe kijkt sip als hij Leo mij een kus op men wang ziet geven. Ik zag het en zei tegen leo dat hij even hier moest blijven. Ik ging naar Sibe en vroeg wat er scheelde. Niks zei hij nogal boos en verdrietig. Ga weg voor ik u nog pijn doe! Sibe kennende zou ik maat beter doen wat ie zegt als hij boos is. Maar iets hielt me tegen. Iets wat me aantrok tot hem,wat ik al een paar maanden heb. Ik ben NIET verliefd op hem als jullie het denken :p en duh ik heb Leondre al. De jongen van men leven! En magalie is al op Sibe zeg i in men gedachten. Ik dwing Sibe om te zeggen wat er is. Niks laat me met rust. En hij wilde weglopen. Ik trek aan zijn arm en hij wankelt terug. ZEG HET ME NU WAT ER IS OF IK ZAL JE roep ik tegen hem. Of je zal hem wat zegt de leerkracht ineens BEST ALS JE HET ZO GRAAG WIL WETEN IK BEN OP U EN IK KAN HET NIET VERDRAGEN DAT HIJ MET U SAMEN IS EN DAT HIJ U KUST OP U WANG! Ik ben verbaast daarom dat gestaar , het rood worden als ik tegen hem praatte, waarom hij nooit kwaad was op mij. Nu word Leo toch bezorgd en komt kijken What's going on here? Vraagt Leondre Uhm nothing it's just nothing. Antwoord ik. Did he hurt you? vraagt hij. No he didn't hurt me i tell you later. Okay. Zegt hij geeft me een kus en gaat terug naar Charlie. Cause i'm hopeful yes i am hopeful for today gaat er rond in men hoofd als ik Sibe knuffel. Hij geeft me een glimlach. Ik wandel terug naar Leondre en Charlie en wil Leo een knuffel geven maar hij trekt weg. What's wrong?  Zeg Ik verdrietig. Omg i'm so sorry en knuffelt me. But what's wrong with him?  Well when you kissed me on my cheeck he sawd it and he was jealous because he loves me. And now you wanna break up with me  :c zegt hij sip. No never of my life. Oops daar gaat de bel we mogen naar huis. Leo geeft me een kus op de wang en gaat naar de zwarte limo wait for me roep ik nog maar de auto rijd al weg. Ik ga naar huis samen met magalie. Zij gaat me opmaken en me kleding uitkiezen. Een paar uur later ben ik eindelijk klaar. Ik neem m'n telefoon en ga naar snapchat. Ik maak een selfie met me babe en zet er nog bij: Klaar voor BAM sgattie heeft me opgemaakt lof yoee. En zet het op mijn verhaal.

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu