Ik zit op de trap op het podium leo geft me een kus op de wang en het doek gaat omhoog. Iedereen zag het en begon te gillen. Hello all our princesses. Ik kijk naar de eerste rij en zie meisjes huilen. Leondre begint te praten. I wanna tell you something guys. That girl over there. She's my girlfriend. Ik ga naast leo staan en knuffel hem. Ik kijk naar de bambino's en zie er vele huilen. Bambino's huilen en krijsen. Vele huilen en vele zijn blij. En toch voel ik me schuldig. Ik kijk down naar de grond en leo ziet het. I think it should be better if i'm gone. No that's not true. Hij zet zijn micro aan zijn mond en zegt she's been bullied for 4 years she wanted to kill herself. She is so beautiful. Please don't hate her because she have a relationship with me. De bambino's (vraag me niet hoe ik het verstond) zeiden allemaal in koor okay. B.A.M begonnen met het concert. Ongeveer 1 uur later was het voorbij en begonnen de meet and greets. De bambino's stroomden binnen. Sommige wilden een foto met mij en zeiden tegen mij dat ik het me niet moest aantrekken van wat de anderen zeiden, dat ik inderdaad een mooi meisje was en dat ik een sterk persoon ben omdat ik die 4 jaar heb overleefd. Ik bedankte ze natuurlijk. Ik krijg een berichtje. Magalie : bel me alsjeblief moet iets vertellen heel dringend!!! Ik wandel even opzij en bel magalie. Hallo magalie? Ja mendy ? Ja zeg ik. Wat is er. SIBE VROEG HET AAN!!! Riep ze in de telefoon. Waaaatttt??? Echt omg sgat ik ben zo blij voor u!!! En wat zei je ? Duh ja natuurlijk. Leo roept me zeg ik tegen magalie. Ok tot straks tot straks zeg ik nog en hang op. Ik wandel naar leo en vraag wat er is. This men is LA Reid he is the producer from many famous people. Really ? Yeah and i told him that you can sing. What that's not true. Yes you can. Zeg LA Reid. How do you now that ? Vraag ik bang. Leo showd me a video of you where do you sing and that was really amazing. Thank you zeg ik nog.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?