Single of niet?

84 5 5
                                    

Ik lig nog altijd in het ziekenhuis. Mijn tant en nonkel zijn werken dus zit Moo bij me. A/N Ik noem Mohamed gewoon Moo. Dat is zijn bijnaam en het is makkelijker. Ik denk ineens aan alle momenten van ons. Dat ik gevoelens had voor hem. Die knuffels. Onze gesprekken. Het voelt fijn. Hij merkt dat ik begin te lachen en dan lacht hij ook. Tjeezes die lach heb ik gemist. 'Da's lang geleden dat ik die lach heb gezien. En ik heb die wel gemist.' Zeg ik dan tegen hem. Hij zucht en lacht tegelijk en komt naar me toe. 'Dat komt ervan als je verder weg gaat wonen. En dit was de eerste echte lach sinds jaren.' Zegt hij. We kijken elkaar aan en dan besef ik dat hij de beste vriend in de hele wereld is en dat ik van geluk mag spreken. 'Mag ik mee in je bed liggen? Gewoon om te knuffelen of tv te kijken?' Vraagt hij na lang staren. Ik merk dat ik begin te blozen en hij ziet het. Ik heb nog nooit met een jongen in bed gelegen buiten Leondre. 'Tuurlijk dat hoef je toch niet te vragen slimpie.' Zeg ik lachend. Maar men gedachten blijven bij Leondre. En die kus. En toen kreeg ik weer een black-out. Of ik ben gewoon moe.

*tijdsprong*

Ik word wakker en zie dat we al een dag verder zijn. Ik kijk rond en zie dat ik nog altijd met Moo in bed lig. Nu ja. Ik lig in zijn armen. Dan in de kamer zie ik mijn tante en nonkel, met hun kindjes, een paar vrienden van vroeger, mama ,papa, Magalie, Ziggy, Jannik en Leondre. Waarschijnlijk weet Moo het van wat Leondre had gedaan. Want damn als blikken konden doden waren Jannik en Leo dood nu. 'Wat doe je hier?' Zeg ik bot tegen Leo. Hij kijkt op van zijn telefoon en wil naar me toelopen. Maar ik wil het niet. 'Raak me aan en die hand ligt eraf.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Je hebt het gezien he? Laat het me uitleggen. Het was niet de bedoeling.' Zegt hij. Hij probeert er depri uit te zien. Denk ik. 'Dus het was niet de bedoeling dat ik het te weten zou komen? Wauw mooi vriendje ben jij zeg. Besef je wel hoeveel pijn je me doet. Jij hebt makkelijk praten want je bent beroemd. Je kan fucking iedereen krijgen en er mee weg komen. Maar ik ben altijd de slechte bitch die pijn gedaan moet worden. Als je zo door gaat hoef je voor mij niet meer te komen, en ben je single.' Ik zie dat hij tranen krijgt. Maar ik kan ze ook niet inhouden. 'Heb je pijn nu? Of probeer je een manier te bedenken om het uit te maken?' Zeg ik boos tegen hem. De tranen stromen over mijn wangen en ik voel 2 handen die langzaam me naar hem toetrekken. Ik trek me los en ga staan. Woow. Nu voel ik pas hoeveel pijn ik heb door die snijwonden. Ze branden echt super hard maar i don't care. 'Wil iedereen even uit de kamer gaan zodat ik kan praten met Leo?' Vraag ik lief. En 1 voor 1 lopen ze er uit. 'Het spijt me.' Is het enige dat eruit kwam bij hem.

POV LEONDRE
Het spijt me. Ja spijt komt te laat Leo. Besef je wel wat je hebt gedaan? Wat moet ik zeggen. Dat we truth or dare waren aan het spelen en dat ze me moest zoenen? Of zeggen dat ik het perongeluk deed. Ik ben haar al bijna kwijt. Ondertussen staat ze daar te wachten op een antwoord. Ik ga zitten in een stoel. 'Het was niet de bedoeling dat die kus er ging gebeuren. Ik wou het niet. Echt niet. Ik hou van je.' Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me aan. Ik zie een grote teleurstelling in haar ogen. Ik ben bang voor wat er nu gaat komen. 'Nu hou je ineens van me? En hoezo? Vertel dan hoe die kus is gebeurd. En de waarheid. Niet een verhaal dat nu word verzonnen in je hoofdje.' Zegt ze tegen me. Ik zucht en laat me hoofd naar beneden zakken zodat ik de grond zie. 'Het meisje heet Maddie en...' Ze onderbrak me. 'Ik weet dat ze Maddie heet en dat ze Brits is!' Ik knik. En begin weer met praten. 'Het was haar sweet 16. Haar moeder smeekte of we zouden komen. We wilden het eigenlijk niet missen. Dus gingen we maar. Het was eerst gezellig en naar de avond toe waren er niet veel mensen meer dus gingen ze truth or dare spelen. Maddie zei na een tijdje dare. En ze moest me zoenen. Oftewel moest ze een krab haar laten pijn doen. Dus koos ze natuurlijk om me te zoenen. Ik zei haar dat ik een vriendin had maar ze luisterde niet naar me en ze zei dat je het nooit te weten zou komen. Ik wou net iets toen zeggen maar ze zoende me al. En iedereen maakte foto's. Ik voelde me echt schuldig dus zijn Charlie en ik direct naar huis gegaan.' En dan neem ik heel diep adem. Ze kijkt me aan met tranen in haar ogen. Ze gaat het uitmaken. Jullie relatie gaat kapot gaan. Spookt er de hele tijd door me hoofd. Jep. Deze keer heb ik het echt verprutst.

POV MENDY
Hij legde uit wat er was gebeurd. Maar ik geloof het niet. Ze gaan nooit naar een sweet 16 van een fan. Maar ja hij moet het weten. Ik denk na over wat ik ga doen. Ik wil hem niet kwijt maar ik wil ook niet dat hij me pijn blijft doen. Ik denk diep na. En maak dan mijn keuze. 'Leo?...'

DUS WAT DENKEN JULLIE DAT ER GAAT GEBEUREN. EN ZOU IK EEN Q&A DOEN MET DE PERSONAGES VAN HET BOEK. TIPS OF IDEEËN ZIJN ALTIJD WELKOM. DOEII XX

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu