Na dat we weg waren van school , wat echt kut was dat we moesten nablijven , sprong ik op me fiets en schoot als de bliksem naar huis. Ik kon niet wachten om op het vliegtuig naar Groot-Brittanië te zitten. Het waaide hard en ik kreeg tranen in men ogen omdat de wind zo koud was. Toen ik thuis kwam rende ik naar men kamer en nam men koffer , die ik 3 dagen geleden al had klaargemaakt , en stuurde naar Leo dat ik ging vertrekken bij mij thuis. Ik stond buiten op mama te wachten. Als ze voor de deur stond gooide ik men koffer in de kofferbak en sprong op de passagierstoel. We reden naar het vliegveld, ik was aan het zeuren tegen mama dat ze sneller moest rijden. Ze werd kwaad en zij dat ik moest stoppen met zeuren. Ik verzon een smoes en zei : mams ik ben bijna te laat voor mijn vliegtuig wil je alsjeblief wat sneller rijden? Al snel reed mams veel sneller. 15 minuutjes kwamen we aan bij het vliegveld. Ik gaf mama snel een kus en liep naar binnen. Die smoes heeft gewerkt. Zei ik in mezelf. Ik ging nog even iets halen om te eten en ging dan inchecken. Eenmaal ik had ingecheckt ging ik naar men Gate. In de wachtzaal zat ik te wachten tot we mochten instappen. Ongeveer 5 minuutjes later mochten we instappen. Ik stuurde snel naar Leo. Hey i'm in the plane see yah.
-Magalie xxx en ik kreeg snel antwoord. Okay see yah :) -Leo.-Tijdsprong-
Ik ben in Groot-Brittanië. Ik zie een man in een pak met een bordje waar mijn naam op staat. Achter die man zie ik een grote limousine staan. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Ik wandel voorzichtig naar de limo. Miss Van Buynder? Vraagt de man. Yes? Antwoord ik. Mister Devries send me to pick you up. Zei de man. Ik bloosde een beetje en stapte in. Even later kwam ik aan bij Leo en bedankte de man. Ik belde aan. Leondres moeder , Victoria , deed open. Hey Magalie. Zei ze toen ze me zag. Ik zei terug hey. Is leondre here? Vroeg ik. No he is in the hospital. But he said if you were here i have to bring you to the hospital. Zei ze. Ik zette men koffer binnen in de hal en stapte dan in de auto van Victoria.
-Tijdsprong-
Toen we aankwamen bij het ziekenhuis gingen we naar binnen. Ik vroeg aan de balie waar Mendy lag. De vrouw achter de balie zei dat ze op de 2de verdieping lag in kamer 210. Toen we op de lift aan het wachten waren zag ik iemand bekent. Ik wilde men ogen echt niet geloven. Het was Rein van MainStreet. Ik liep naar hem toe.
Omg jij bent Rein van MainStreet wat doe jij in Groot-Brittanië? Ik ben je grootste fan ik hou zoveel van jou mag ik met je op de foto? Ik vroeg van alles. Uiteindelijk was de lift er. Rein zei 1) ja ik ben inderdaad van MainStreet (lacht)
2) ik kom iemand opzoeken. 3) Dat hoor ik graag. 4) ik ook van jou en 5) natuurlijk mag dat. We kwamen aan op het 2de verdiep. We stapten uit en al wandelend maakte ik een selfie met Rein. 210 210 210 zat rein de hele tijd te mompelen. Moet jij naar die kamer? Ja. Waarom? Vroeg hij. Ik moet ook naar die kamer. Zei ik verheugd en verbaast. We kwamen bij de kamer aan van Mendy.
Pov Mendy.
Ik lig al een hele week in het ziekenhuis en het lijkt een eeuwigheid Maar ja ik mag vandaag naar huis. Denk ik in mezelf. Ik hoor ineens geklop op de deur en hoop stiekem dat het Victoria en Magalie zijn. Dan komt Rein eerst binnen en dan zie ik achter hem Magalie. Ik begon zowat te flippen. OMG JIJ BENT REIN VAN MAINSTREET. OMG OMG OMG REIN STAAT IN MEN ZIEKENHUIS KAMER. OMG IK ZIE ER NIET UIT. Ik had een grijs topje aan en een joggingbroek. En zo ging ik maar door met OMG te roepen. "Waar is Leondre?" vraagt Magalie. "Euhm... Iets te ... Eten en drinken gaan ha... Len. Zeg ik nog altijd geschrokken. Toen kwam Leondre binnen. Ik wend mijn blik van rein af en wandel naar Leondre. Hij kust me en kijkt dan lachend naar Rein. "Hey buddy. You really came to Britain." "Yeah i wanted to see you again. Its been a long time ago." zegt Rein. "What the..." Ik kon Rein zin niet afmaken of Rein begon al te praten. "Het begon allemaal toen we 4 waren."-Flashback-
Pov Rein
"Het begon allemaal toen we 4 waren." begon ik. "Mijn ouders besloten om een paar weken op vakantie te gaan naar Groot-Brittanië. We logeerden daar in een 5-sterren hotel. Toen we naar het zwembad gingen waren er een paar jongens die me bedreigden. En toen kwam Leondre. Hij nam het voor me op. Uiteindelijk zaten we allebei in de penarie." dat laatste zeg ik nogal lachend. Ik begon weer met vertellen. "Toen men ouders zagen dat Leondre en ik altijd samen speelden en samen vochten en het de hele tijd voor elkaar opnamen beloofden ze dat de zoveel mogelijk naar Groot-Brittanië zouden komen. 3 keer zijn we toen nog naar Groot-Brittanië geweest. Maar toen werd het moeilijk om zo'n reis te betalen." Ik kon het niet meer inhouden. Er rolden een paar tranen over men wangen. Ik voelde een paar handen op men rug en rond me nek. Wie het ook was de persoon die voor me stond knuffelde ik terug. "Rein je hoeft het niet te vertellen." zei Mendy. "Jawel ik moet me verhaal kwijt aan mensen die ik vertrouw." Men ouders hadden alleen maar ruzie. Na een paar maanden waren ze officieël gescheiden. Het was erg moeilijk voor me. We konden de reizen niet meer betalen. En toen ik een keer op google Leondres naam intikte zag ik staan leondres phone number. Ik klikte erop en zag een nummer. Ik belde en het was inderdaad zijn nummer. Sinds dien praten we weer met elkaar. Ik was toen supergelukkig.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?