Eindelijk onderweg met men backstagepasje,telefoon,concertkaartje,make up tasje,pen (voor handtekeningen hha ik heb dat eigenlijk niet nodig). Nog even ,nog even. Gaat er door men hoofd. 10 minuutjes later. Eindelijk in ben er. Ik wandel naar de grote deur waar 2 bewakers staan. Ik laat men backstagepasje zien en mag doorgaan. Ik wandel rustig naar binnen. Daar staat mijn hemel,mijn hart,mijn adem,mijn schat. En uiteindelijk mijn vriendje. En Charlie staat er ook. Ik geloof het nog steeds niet. Ik loop op ze af en Charlie ziet me maar ik doe teken om stil te zijn. Hij knikt. Ik stap stil op Leo af. BOEE!!! AAAAHHH Leo schrikt zich dood en ik lig in een deuk. Okay it's just you. Hij lacht en geeft me een kus op me wang. Ik lach me weer stuk. You... You... You... Were scared ik kan niet meer yeah i was really funny. Oh i'm so sorry babe. Zeg ik triest. It's okay. En hij geeft me een lach. So we where just talking about you and i want you to meet my mom. We stappen naar Victoria , Leondre's mama. Mom this is Mendy Mendy this is Victoria my mom. Hello nice to meet you miss Lee. You may say victoria. Are you he's girlfriend? Ik bloos en zeg yeah. Dan rinkelt me telefoon. Ik neem op rn zeg Hallo wie is dit? Dan zegt er iemand : Bevalt het Leo? Plezant is anders ? Nu heb je het nog goed maar straks misschien niet meer! Mijn gezicht betrekt. Oh word je bang ? Ik kijk bang rond en zie iedereen met zijn telefoon bezig zijn. Haha je moet jezelf zien bang rondkijken in de hoop me te vinden. Antwoord de persoon. Ik loop bang naar Leo toe en sla me in zijn armen. Geniet maar het zal de laatste zijn! Hoor ik nog. Ik roep en tier Wie ben je !!!??? Dat moet je zelf raden. Ik zat bij je in de klas maar ik werd altijd genegeerd,vergeten. Heb je al een idee ? Maya zeg ik nadenkend. Ik hang op en begin te huilen. What's wrong. Somebody is stalking me. Daarna rinkelt me telefoon weer. Oef het is magalie. Ik neem op en zeg nog altijd geshokeerd: Hallo? Hey sgat magalie hier wat scheelt er ? Leg ik andere keer wel uit en oef ik ben blij da jij het maar bent. Zeg ik. Vindt Leo het mooi ? Ja hij was sprakeloos zeg ik een beetje lachend. Ok dan is het goe maar daarvoor belde ik niet. Huh waafom dan wel ? Magalie twijfelt een beetje of ze het zou zeggen. Komaan sgat we zijn zusjes we vertellen alles aan elkaar. Wat is er? Sibe is op mij en ik wil het aanvragen maar al zijn vrienden staan erbij en ik durf niet. Ik stond stijf van verbazing en blijheid sgat ik ben zo blij voor u ma ik moet ophangen het concert gaat beginnen. Ok veel plezier. Zegt ze nog en dan hangt ze op. Ik wandel naar leo wens hem en charlie succes en ga op de trap zitten samen met de jongens.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?