We zitten in de zetel naar de televisie te kijken. Ik zit tussen Leo en Joseph. Magalie zit tussen Leo en victoria. We kijken naar een horror film. Als het te eng is pakt Leo ons vast. Matilda sliep al. Althans dat dachten we. Ze sloop achter de zetel en liet ons zo hard verschieten dat ik en magalie uut de zetel vlogen, Joseph onder de dekens kroop en Leo zijn moeder vastpakte + de popcorn vloog ook nog eens overal heen. Victoria zat zo hard te lachen dat iedereen mee lachte. Alleen Leo niet. Never do that again okay? Leo what's wrong? Vraag ik. You were scared. But it was a joke. Don't be mad on you're sister. Zegt Magalie. Okay sorry. It's okay you just wanted to protect them. Yeah i don't wanna lose her and Magalie. They are important to me. Magalie kijkt Leo vragend aan. Why am i important to you? You are Mendy's bff you are like a sister to her. And you are my best friend to. And Charlie is my brother like you and Mendy. Ow well thank you. You're welcome. We are gonna sleep mom. Okay goodnight. Goodnight. We geven iedereen een kus en dan gaan we naar boven. We leggen onze matrassen tegen elkaar en gaan erop zitten. Where is the badroom? Vraagt Magalie. Euhm on the end of the hall then the door right. Okay thanks. Magalie gaat naar de badkamer en komt dan rood terug. Omg dat gaat niet meer uit men hoofd. Wat ? Vraag ik vol nieuwsgierigheid. Joseph stond daar in zijn jeansbroek. Alleen zijn jeans? Ja. Magalie houdt de deur in het oog en als Joseph eruit komt spurt ze er naartoe. 20 minuutjes later komt ze terug met haar pyama aan. Dan ga ik naar de badkamer. Ik was me gezicht en doe me mascara eraf. Dan trek ik me pyama aan en kam me haar. Ik doe men haar in een hoge paardenstaart. Als ik terug in de kamer kom zijn Magalie en Leo weg. Oke Mendy je verbeeld het je gewoon denk ik in mezelf. Dan komen ze lachend de kamer in. Hier zijn jullie. Zeg ik tegen Magalie. Ja we waren nog wat van je cake gaan halen. En chips and popcorn and cola and a few other food things. We leggen het allemaal in het midden en beginnen te smullen. Let me tell you story about girl and a boy they were going to a hospital. It was old and messy and it stinks overthere. When they came inside the hospital , the girl was afraid. She wanted to go home but the boy said you are a little pussy. She yeld. No i'm not!! Then stay here with me. Magalie en ik zaten vol spanning te luisteren.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?