Bij Leondre thuis

209 9 7
                                    

Als we binnenkomen zien we Overloadgen in de sofa zitten. Ik begin super rood te worden. (Ik ben boyband obsest). Leondre kijkt me raar aan. What's wrong? I'm a big fan of Overloadgen. Ow haha. Joseph kijkt naar Leo en komt dan op ons afgelopen. I mist you bro. Me to. Zegt Leo. Dan kijkt Joseph naar mij en magalie. And who are this beautiful girls? Ik word nog roder en begin te stotteren. I i i'm me me mendy and this is iss m m maga magalie. Magalie schiet in de lach. Sorry ik kon hem niet meer inhouden. Waarom lach je? Omdat jij begint te stotteren haha. Hahah. We lachen allebei. Iedereen kijkt ons aan en ik voel de warmte weer aankomen. Okay where do we have to putt are bags ? Follow me. Zegt victoria. Mom? Vraagt Leo. May they sleep by me ? Okay. Zegt Victoria. Ze leid ons naar Leondres kamer. Als we binnenkomen zie ik men brief met foto aan de muur hangen. Ik eeg tegen magalie dat ze naar de rechtse muur moet kijken. Ze kijkt en ziet het ook. We zetten onze tassen weg en gaan naar beneden. Victoria staat te koken. Joseph zit te lachen met Leo en zijn vrienden. Magalie en ik gaan bij de jongens zitten. Hey babe. Zegt Leo. Hey. Zeg ik terug en ik geef hem een zoen op zijn wang. Wait i here babe? Is that you're girlfriend? vraagt een van de jongens. Yeah. Zegt Leo blij. And that girl? She's my bestfriend. Zeg ik fier. Let me introduce you. That's Magalie and this is Mendy. Hello Magalie and Mendy. Hello :). Zeggen we terug. Do you guys come on the tabel dinner is ready. De jongens van Overloadgen gaan naar huis en wij gaan naar de keuken. Hmm i smell pizza. Zeggen Magalie en ik in koor tegen Leo. Yeah my mom is the best pizzamaker. Omg i loveee pizza. Zegt Magalie. And you're pizza smells so good Victoria. Thank you. Zegt Victoria en ze lacht. Eerst zeggen we een gebedje op want Leo en Victoria zijn Christenen. Als we klaar zijn met het gebedje beginnen we met het eten. Victoria had 5 pizza's gemaakt en er bleef niets van over. We hadden allemaal een eigen pizza. Maar ik kreeg maar een halve op dus deelde Magalie en Leo en Joseph hem in drie. Ik begreep niet waar ze dat staken. En dan moest het dessert nog komen. Als we de tafel afruimden , vroeg ik aan victoria of ik het dessert mocht maken. Ik ben er supergoed in. Okay but may i helpe you? Vroeg ze. Ofcourse. Mijn specialiteit is Moelleux cake een chocolade cake. Vanbuiten krokant vanbinnen lopend. Iedereen hielt ervan. We waren bezig met de moelleux en we hadden zoveel te vertellen aan elkaar. We hoorde Leo ineens roepen omg i've been beaten by a girl. We waren gaan kijken en ze waren op de wii aan het spelen. Haha best grappig om te kijken hoe Leo zijn best doet om Magalie te verslaan met Just Dance. We lachten ons de longen uit het lijf. We gingen terug naar de keuken en gingen verder met de cake. So tell me about you're life. Zei victoria. Ik dacht na en er viel een traan over mijn wang. Honey what's wrong. Well if Leondre didn't choose me as he's girlfriend i was dead right now. Ik kon de tranen niet meer tegenhouden en alles kwam los. Ik barste uit. Victoria goot het beslag in de vorm , zette het in de oven en zette hem op. Dan ging ze naast mij zitten. Ze streelde over men rug en vroeg wat er was. I've been bullied for 4 years. And i couldn't handelled anymore so i wanted to kill myself. What ? Victoria begon ook te huilen. Ik begon weer te praten. It started when i moved school. I was new and they looked for a target and they found me. They took my backpad and destroyd it. They said that my mom wanted to kill me , that she doesn't want me , that she hate's me. Every day i tried to stay home. But it didn't work. Every night when i came home from school i was crying and crying. And nobody helpt me on school. And my mom said now it's over and she walkd to my teacher abd said everything. My teacher couldn't believe it. And when she spoked about it in class everybody said what that's not true. We are sweet to you. How can you lie so hard about that we are bullieying you? And when we have a break and there we boys and girls from my class playing a game i always askt may i play with you guys? And then they were yelling at me. Bo you ugly bitch go away. Ik barste weer in huilen uit. Victoria was nog altijd aan het huilen. Ik begon weer te vertellen. One time i had to go to the hospital. What? Vroeg victoria. Why? We had gym and they pushed me on the ground and my head felt so hard that i was bleading. And they were just laughing. I had to lay in the hospital for 1 week. And that was going on for 4 years. That's so sad. Yeah i know. But when we moved again it stopped and actually sometimes it's still going. We worden verstoord door de oven die afloopt. Ik zag vuurrood van het huilen. Magalie en Leo komen de keuken ingewandeld. It's do sad zegt Leo. What? Vraag ik. You're life story. Oww you heart it? Yeah zegt hij. What do i smell. My cake. Omg ik wil een stuk. Zegt Magalie. Omg i smell chocolate roept Joseph ik verschiet zo hard dat ik op de stoel spring. Joseph rent de keuken in en neemt de Moelleux. That's mine en hij lacht. Just joking. Zegt hij lachend. Hij pakt me op en knuffeld me bijna dood. Magalie zit al in de cake. Magalie wat doe je? Ze kijkt onschuldig met haar mond vol en zegt even proeven ? Ik dien de cake op en iedereen geniet ervan. Hmm Mendy je moet dat recept geven dan kan mama het ook maken. Ik lach en kijk naar victoria. Ze geniet van de cake net zoals iedereen. Mendy may i have this recepy? Ofcourse haha. Ik pak pen en papier en schrijf het op voor Magalie en Victoria.

Hey iedereen
Bedankt om men boek te lezen.
Euhm het stukje waar Mendy vertelt over het pesten is echt ik heb het erin gezet omdat ik het kwijt wilde. Ik ben 4 jaar lang gepest geweest enzo. En ik wilde echt zelfmoord plegen. Dus het iz best moeilijk voor me.

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu