Pret maken

118 6 0
                                    

Pov Mendy

Er kwam een verpleegster binnen. 'Are you ready to go home?' vroeg ze. 'Yeah ofcourse.' zei ik lachend.

Ze lachte terug en ging weg. Ik nam al men spullen en stak ze in een grote tas die ik van victoria heb gekregen. Ik nam snel een douche en deed wat make up op. Ik deed een shortje aan en men Justin Bieber mustache t-shirt aan met daarover nog men Vans on the wall trui. Ik liep de badkamer uit en nam naast het bed men lage witte all stars. Ik nam men tas en liep met Leo Magalie en Rein de kamer uit.

'Now we are gonna do something fun.' Zegt Leondre grinnikent. 'What?' vraag ik beetje nieuwsgierig. 'You'll see.'. We stappen in Victoria's auto en Leondre doet een blinddoek aan.

-Tijdsprong-

Ik hoor gekrijs en gelach. Wanneer Leo de blinddoek van men hoofd afhaalt,zie ik in grote sierlijke letters Disneyland staan. Ik omhels hem en zeg thank you. Ik wil hier al zo lang naartoe. We lopen een winkeltje in en kopen een paar souvenirs. We gaan een heleboel atracties in. Na een halve dag in Disneyland geweest te zijn (de andere helft zat ik in het ziekenhuis) gingen we naar huis.

In de auto onderweg naar Leondre thuis hebben Magalie en ik veel bijgepraat.

We komen aan en ik stap als eerste uit. Ik pak men tas uit de koffer en wandel naar de deur.

Als ik binnenkom zie ik op de tafel een pakje liggen met mijn naam in sierlijke letters. Ik staar er een tijdje naar tot magalie binnenkomt en zegt dat ik het open mag maken. Voorzichtig maak ik het open. Maar wanneer ik het teken van Apple zie begin ik te flippen. Daar ligt een iPhone 5s Gold voor mij. "Why did you buy'd an iPhone for me?" vraag ik. "Because you earn'd it." zegt Leondre met een grijns op zijn gezicht.

Sorry dat ik heel lang niks heb geupdated maar ik heb het nogal zwaar de laatste tijd. Ik heb thuis al een paar maanden geen wifi en een familielid dat dood is nu sorry

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu