May i have you're phone number? Vraagt La Reid. Yeah sure mister Reid. You may say Reid. Okay then. Ik geef me nummer. En hij geeft zijn nummer. Bye zeggen leondre Charlie en ik nog en dan gaan we. Naar huis. We stappen een grote zwarte limo in. Eenmaal ik thuis ben loop ik de trap op en Leondre volgt. Daarachter volgt Charlie en daarachter Victoria,Leondre's moeder. Leondre pakt men grote weekend tas en ik pak men kleding en andere benodigdheden zoals make up men toilettas met daarin deo tandenborstel en tandpasta enz. Dan gaat de bel. Ik ga naar beneden en zie magalie. Ik knuffel haar en neem haar mee naar boven. Ze wist dat ik naar het concert ging maar niet dat BAM op mijn kamer ging zijn. Ze kwam boven en stond stok stijf. Even was ze precies van de aardbol weggeveegd. Mendy kan ik je even spreken? Vroeg Magalie. Tuurlijk. Zei ik met een lach. Waarom zei je niet dat ze hier gingen zijn omg ik zie er niet uit. Jawel sgat je ziet er goed uit. Niet waar. Wel waar. Niet. Wel. Ik lieg niet. En we schoten in de lach en gingen men kamer binnen. Leondre this is my bae my sister. Not really but for me she's my sistahh. Magalie. She's the biggest bambino in the world she haves everething from you guys, even you're ringtone leo. Nice to meet you Magalie. Best schattig hoe hij Magalie zei. Are you ready Mendy? Vroeg victoria nadat ik iedereen had voorgesteld. Yeah i'm ready. Waar ga je naartoe? Vraagt magalie. Naar britanië. Ooh. Zegt Magalie. Maar ik ga niet alleen! Wij zijn bamzusjes en als het om bam gaat doen we het samen! Wij doen eigenlijk alles samen. We rijden nog snel naar magalie thuis nemen een tas met alle benodigdheden. En dan rijden we naar het vliegveld. We stappen het vliegtuig in en stijgen 5 minuutjes later op. Mendy? Vraagt Magalie. Ja? zeg ik. Ik weet dat jij en leondre samen zijn. Je hoeft het niet te verbergen. Echt niet ? En als je het niet wil maak ik het uit voor je? Nee zegt Magalie. Het is u eerste vriendje. En jullie houden van elkaar. En trouwens ik ben met sibe.
Dan vallen we in slaap. Het was best een vermoeiende dag.
*tijdsprong*
De volgende dag komen we aan in britanië. ( De vlucht duurde ongeveer 13 uur.) Als we uit stappen rekken we ons uit en lopen naar de band waar onze tassen liggen. We nemen onze tassen en lopen naar buiten. Daar wachten we op onze taxi. Als de taxi aankomt en we onze tassen in de kofferbak hebben gezet kijk ik verwonderd naar buiten. It's so beautiful in Britain. I know. Zegt Leo lachend. This is the first time that i leaved belgium and go on a vacation in another country. Wauw. Zei leo nog voor dat magalie begon te schreeuwen. Wat is er vraag ik. Ze blijft schreeuwen keep driving keep driving. Ik kijk naar de plek waar ze naartoe kijkt. Een vrachtwagen komt afgestormd met een enorm hoge snelheid. Ze was net van een trauma af.
*Flashback*
Pov Magalie
Ik ben 7 jaar en ik zit in de schoolbus helemaal achteraan. Met lisa en mellisa de chauffeur is aan het praten met juf sara. Dan rijd er een grote vrachtwagen op onze bus. Iedereen schreeuwde van de pijn. Iedereen zat vast tussen de stoelen. Iedereen behalve ik. Ik zat altijd in het midden. In een soort vlucht positie. Sindsdien ben ik heel bang in de auto.
* Einde flashback*
Magalie kruipt half naar voren en duwt op de gas pedaal. Oef ze heeft ons leven gered. We stappen even later uit en stappen naar binnen. Magalie is nog wat stijf door de vrachtwagen.
JE LEEST
The girlfriend of a rapper?!
FanfictionMendy denkt dat haar dreamlife begint. Ze ontmoet haar idool. Krijgt er een relatie mee. Maar dan beginnen alle slechte dingen te komen waardoor ze gaat twijfelen aan haar relatie. Gaat Leo zich bewijzen in hun relatie of laat hij Mendy los?