De laatste dag.

153 9 0
                                    

's Ochtends als ik wakker word voel ik me niet zo goed. Te veel gesnoept gisteren. Ik zie Magalie en Leondre nog slapen. Wat slapen ze toch cute. Ik ga naar beneden en neem een kom met cornflakes. Ik ga in de zetel zitten en kijk naar de televisie als ik even later naar de keuken wandel , hoor ik op de televisie mijn naam. Ik zet men kom neer en loop naar binnen. Omg ik zet het nieuws op pauze en loop naar boven toe. Ik schud Magalie en Leondre wakker. Magalie is wakker , leo niet. Wake up en ik schud harder. Hey what's wrong? Vraagt hij bezorgd. Ja wat is er vraagt Magalie. Kom mee. Ik loop terug naar beneden met achter mij Magalie en Leondre. Ik zet het nieuws terug op en daar staan we dan. Alle drie stomverbaast met open mond naar de televisie te kijken. Leondre Devries from Bars And Melody has a girlfriend. Here name is Mendy Lemaire. These 2 are so inlove that the girl is by his home with here best friend. It's the last day today because she is leaving britain. She and her best friend are gonna fly back to belgium. If you wanna ask something call this number. Magalie neemt haar telefoon en belt het nummer. ( mijn telefoon is deze nacht in het water gevallen.). Ze geeft haar telefoon aan mij. Here is our first caller. Hello what's you're name. My name is Mendy Lemaire and how do you now all this stuff that today i'm gonna fly back to belgium. That my name is Mendy Lemaire. How do you now all this. Well first hello and we followd Leondre. We now were he lives now. Please don't stalk me now. We are not gonna do that. But do you wanna come to us right now? Ik kijk naar Leo en hij knikt nee. Sorry we don't have time. Bye en ik hang op. Ik denk na. Hoe kan hij ons gevolgd zijn. Dat kan gewoon niet. Heeft iemand alles verteld? Heeft hij op ons facebook instagram of twitter account gekeken? Nee want daar staat niks op. Iemand moet alles verteld hebben. Do you told him everything? Vraag ik aan Leo. No i didn't told anything i don't even now this guy. Maybe Joseph. Zegt hij. Ik klop op Joseph zijn kamerdeur. Hij opent de deur en zegt dat ik binnen mag komen. Have you seen it on the tv? Yeah did you told it? No i swear i didn't tell it. Dan gaat de deurbel de hele tijd. Victoria doet open en ziet allemaal boze bambino's dan herinner ik me het. Leo the bambino's in belgium told it. You said that i was you're girlfriend and they told it. Ow yeah. Is it true from Leo ? Vraagt een van de bambino's. Yes it's true. Megan be happy for Leo. He finally found he's girl. His queen. Ik kom bij victoria staan en glimlach naar de bambino's. Als ik terug naar binnen wil gaan vliegt een bambino me om de hals. Ze wil me verstikken. Victoria en Magalie komen al ter hulp geschoten. Als ze het meisje van me af hebben gekregen en voor de deur hebben gezet. Begin ik te kokhalsen en te draaien. Ik val terug op de grond en val in een diepe diepe diepe slaap.

*tijdsprong*

Ik word wakker in het ziekenhuis met niemand om me heen. Waar ben ik ? Gaat er door me hoofd. Ik word uit men gedachten opgeschrikt door Magalie. Ze vliegt rond me nek en begint te huilen. Ik dacht dat ik u kwijt was. Ik dacht dat je dood was. Leo zit in de gang te huilen. Zegt Magalie. Ze rebt de kamer weer uit en praat tegen leondre. Dan komen ze allebei binnen en nu vliegt leo rond me nek. I thought that i lost you. Maybe i look weak but inside i'm strong. Leo pakte me vast en zoende me. My first kiss. Zeg ik dromerig. Leo lacht en zegt: it was my first kiss to. Finally this was were i was waiting for. De dokter komt binnen en stuurt iedereen eruit voor me te onderzoeken. Op de een of andere manier ben ik tijdens dat het meisje me besprong superhard beginnen bloeden waardoor ik te weinig bloed in me lichaam had. Als hij klaar is mag iedereen terug naar binnen. Een kwartier later komt hij terug met een triest gezicht. When did you go back to belgium? Today. This evening. I'm afraid you are not gonna leave today. You have to stay a week in the hospital. When the girl jumpt on you , you felt on someting hard. Now there is a hole in you're head. What? Eww! Grose ! Zegt Magalie. But now i have to go alone to belgium. Sorry sgat. Zeg ik. Daar kan jij niks aan doen. Zegt Magalie. Die trut moest jou niet bespringen. De hopeloze koe. Ik kan me lach niet inhouden en begin superhard te lachen.

Pov. Magalie

Arme sgat toch allemaal door die meid ligt Mendy nu in het ziekenhuis. Leo zit er sip bij. Leo? Vraag ik. Yes? Vraagt hij. Please do me a favor. What do i have to do? Please call or text me if everything is okay with Mendy or if somethings wrong okay? She's my sister and i wanna now what's happening with her. Okay promised. Zegt hij. Pinkyswear? Vraag ik en ik steek men pink in de lucht. Pinky swear! En hij 'schud' mijn pink. Als ik het vliegtuig opstap spookt er vanalles door me hoofd. Wat moet ik op school zeggen. Of zal ik het gewoon verzwijgen en zeggen dat Mendy het maar moet zeggen omdat het voor mij te zwaar is? Dan stijgt het vliegtuig op. Bye Britain. Hello belgium.

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu