Straf

341 17 2
                                    

Even later komt er iemand uit het secretariaat om te overleggen wat voor straf ik moet ondergaan. Ik moet vandaag niet na blijven. Oh ik ben zo blij! Ik krijg alleen maar een waarschuwing. Nu begint de les MO Muzikale Opvoeding man wat hou ik van dat vak. Dan kan ik lekker het liedje Hopeful zingen. Als ik het lokaal binnen kom zie ik dat het vol met rode platen staat en posters van de Voice Kids. Had ik trouwens al gezegd dat ik auditie heb gedaan voor The Voice Kids? Ik begin te krijsen want ik krijg te horen dat ik door ben naar de blind auditions. Maar thomas moet alles weer verpesten. Ik hou van hem maar dat weet niemand, nu ja... nog niemand. Als jij meedoet kijk ik da progamma niet meer ze dan is er toch niks aan. Mijn hart breekt vanbinnen en er rolt een traan over men wang. Mendy waarom huil je? Vraagt nicky. Je bent door waarom huil je dan? Gewoon van blijdschap zeg ik. Owkee. Eenmaal alles is opgeruimd en de mensen van the voice kids wegzijn beginnen we met de les. Nu Mendy ... zegt mevrouw belien ja? Antwoord ik daarop. Je bent door zing eens voor de klas. JAAAAA antwoord katy blij. Ik wandel naar voor en neem diep adem. Ineens hoor ik thomas zeggen ja nu gaan we wat horen ze heeft er iemand oordopjes? Grapje grapje! Zegt hij dan. Ik begin te zingen. Nadat het liedje voorbij is staart iedereen me met open mond aan. De bel gaat en ik loop naar de rekken voor onze tas en loop dan naar magalie de modefreak van het vriendengroepje. Ik moet je ietd vertellen. Goed of slecht vraagt magalie. 1 ding is sowieso al goed maar dat andere twijfel ik aan. Zeg ik nogal onverstaanbaar maar magalie verstaat het toch. Ik ben door met The Voice Kids. Echt?! Omg ik ben zo blij voor je. Ja ik ook. En het andere? Vraagt Magalie. Nou... euhm... ik euhm... ik... ben... verliefd op... thomas zeg ik stil en verlegen. WATTTT OP HEM?!?!? WAAROM PERSE OP HEM HIJ IS EEN SEUT, EEN LOSER, HIJ DOET MEISJES ALLEEN MAAR PIJN!!! Ja ik weet het maar als we alleen zijn is hij superlief. Ik begin te blozen. Zet hem uit je hoofd meid. Zegt Magalie. Ik zal proberen. Als we bij LO aankomen wandelen we naar de kleedkamers en kleden ons om. Dan wandelen we naar de turnzaal. En zien 5 mensen staan. 3 volwassenen en 2 tieners. Er staat superveel apparatuur. Euhm Mendy let je op die mensen zijn hier voor een dans repetitie. Ooohhhh mag ik meedoen zeggen Nicky en katy en ik. Meneer joris gaat naar de mensen en vraagt of we mee mogen doen. Dan komen katy nicky en melissa binnen gelopen MENDY MENDY MENDY B.A.M KOMT NAAR ONZE SCHOOL!!!!! WATT DAT KAN NIET!!!! JAWEL IK ZWEER HET. ZEGGEN ZE IN KOOR! En meteen draaien de jongens zich om.



The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu