1.Bölüm

1.6K 135 140
                                    

Yeni bir kitaba daha merhaba. 😊. Bu wattpad benden çok çekiyor. Kaşaöslalxnspia. Her yerde benim kitaplarım var resmen. Umarım bunu da çok sever ve takip edersiniz. Medya Xiuya xin.

İyi okumalar.

Tanıtım

Şeytanın eline düşmek istemiyorum!!!!

Xiuya xin, ismi gibi oldukça yakışıklı ve zarif bir adam. Tabi bu görünüşte. Gerçekte ise içi pislik dolu.

Xiuya xin, dün gece okuduğu "Şeytanın yolu"adlı kitabın son bölümünü okudu. Bu kitabı tam 10 yıl boyunca özenle tekrar tekrar okudu. Dün gece final bölümünü okuduğunda öfkeden kalp krizi geçirdi ve öldü.

Xiuya xin, kendisine geldiğinde kitabın baş pislik top yemi kahramanın ustası olmuştu!!

##########

1.Bölüm

Xiuya xin, bir aygır roman fanıydı. Bütün sitelerde aygır romanların hepsini okumuştu. Fakat en sevdiği kitap "Şeytanın yolu"ydu.

Xiuya xin, bu kitaba ilk başladığı andan beri aşık olmuş ve tam 10 yıl boyunca özenle tekrar tekrar okumuştu. 9.999 bölüm yazılmıştı. Şimdi final bölümünü okuyordu. Her bölüm 10.000'den fazla karakter ile yazılmıştı.

Xiuya xin, final bölümünü bir kez tek nefeste okudu. Daha sonra kaşlarını çattı ve bir kez daha okudu. Ardından anlamamış gibi bir kez daha okudu.

Xiuya xin, final bölümünü 10.kez okuduğunda öfkeyle küfretti.

-Hay ****, ***, *****, Bu lanet şey nasıl olabilir?! Buna inanmak istemiyorum!

Xiuya xin, öfkeyle küfretti ve ağladı. Beklediği neden olmamıştı!

Şeytanın yolu adlı kitap bir başyapıttı. Kitabın kahramanı Mo Ying, yakışıklı biriydi. Aslında yarı şeytan ve yarı insandı. 10 yaşında büyük bir tarikata katılmıştı. Orada ustası ile tanışmıştı. İşte o zaman, büyük bir keder ve acıyı da beraberinde getirdi. Daha sonra bu acı hiçbir zaman kahramanı bırakmadı.

Mo ying, Ustası tarafından acı çekti. Sürekli dövüldü ve aşağılandı. En sonunda sakatlandı ve tarikattan atıldı. Daha sonra şeytani uygulayıcı oldu. Kendi diğer kimliğini keşfetti. Bu çok güçlü olmasını sağladı.

Mo ying, güçlendikten sonra intikam almak istedi. Bütün tarikatını yok etti. En çok acı çeken ise Xiuya xin ile aynı isme sahip Ustaydı. Bütün uzuvları kesildi ve Asıldı. Daha sonra 10.000 kesik ile kıymaya döndü. Fakat sadece bu değildi. Mo ying, çok zalim ve acımasızdı. Asla bu kadar kolay bırakmazdı. Ustasının ruhunu da rahat bırakmadı. Onu sürekli yanında tuttu ve işkence etti.

Final bölümünde, Mo ying, büyük bir gerçeği asırlar sonra fark etti. Bu gerçeğe dayanamadı ve önce bütün dünyayı daha sonra da kendisini öldürdü. Asırlar içinde topladığı güzellikleri bile affetmedi. İşte kitap bu şekilde bitti.

Xiuya xin'in neden 10 kez okuduğu belliydi. Okuduğuna inanmak istemiyordu. Sonu nasıl bu şekilde bitmiş olabilirdi?! Güzel kız kardeşler neden öldü?! Gerçek neydi?!

- Yazar hemen açıkla! diye bağırdı Xiuya xin.

Tabi kimse ona açıklamadı. Bu yüzden Xiuya xin, eline fareyi aldı ve bilgisayarından yorumlara geçti. Olabilecek en kötü yorumu yazdı.

-Bu bölüme 0,0,0 veriyorum. Hatta -10 vermek istiyorum. Yazar kız kardeşleri neden öldürdün?! Açıkla! Gerçek neydi?! Neden yazmadın?! Açıkla! Kitabını 10 yıl boyunca büyük bir kan ve gözyaşı içinde okudum ama finali böyle mi olacaktı!? Aptal yazar! Aptal roman! Bana hemen Mo ying'imi ver!

  I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin