9.Bölüm

673 98 23
                                    

Medya Mo ying. Ne kadar boş bir ifade olduğunu anlıyor musunuz?! Bu yarı şeytan olduğu için. Sinirlendiğinde ya da güçlerini kullandığında gözleri kırmızı oluyor. İnsan halinde kulakları da normal gözüküyor.

İyi okumalar

Önceki bölüm

Xiuya xin, sesin sahibine döndüğü sırada şaşkınlıkla gözleri büyüdü.

Bu kişi....
.
.
.
.
.
.
-U-Us-Usta!!!

Xiuya xin, karşısında gördüğü şeffaf adama baktı.

Bu adam, kendi ölen ustasından başka bir şey değildi.Fakat bu nasıl olabilirdi?!

Şeffaf adam, ağzını açtı ve konuştu.

-Sonunda yanıma gelmeye karar verdin.

Xiuya xin, o kadar şaşırmıştı ki ustasının adını kekelemeden duramıyordu. O nereye düşmüştü?? Onun suçu neydi?! Bu s*kt*II dünyaya neden gelmişti?! Neden tüm terslikler kendisini buluyordu?!

Xiuya xin, buraya geldiği andan itibaren büyük bir oyunun içine düşmüştü. Şans asla onun yanında değildi. Neden bu bedene gelmişti ki?!

Şeffaf adam, xiuya xin'in bu haline gülümsedikten sonra konuştu.

-Hatırlamaman normal. Tebrikler ilk eşyayı buldun.

Xiuya xin, şaşkınlıkla bağırdı

-Ne ?!

Şeffaf adam, iç çeker gibi bir ses çıkarttı ve konuştu.

-İlk eşya, ölen ustanın ruhunu bulmaktı.

Xiuya xin, anlamsızca baktı. Neler oluyordu?! Ustası nasıl yaşıyordu?! Neler oluyordu??

Şeffaf adam, yarım bir gülümseme ile konuştu.

-Xiuya xin, bu usta sana hem minnettar hem de sinirli. Kendi ustanı da oyununa alet ettin. Görüyorum ki bazı şeyleri hatırlamıyorsun. O zaman ben kendime düşen kısımları açıklayayım.

Xiuya xin, anlamsızca ustasına baktı.

Şeffaf adam açıklamaya başladı

-Oyunun kurallarına göre biri ölürse oyun değişir. Ben öldüğüm için oyun da değişti. Oyunun ismi aynı fakat ne yapman gereken değişti. Şimdilik beni iyi dinle. Sana yeni oyunu anlatacağım.

Xiuya xin, dikkatlice ustasına baktı ve gelecek açıklamayı dinledi.

Şeffaf adam, hala hayattaymış gibi bir öksürük sesi çıkarttı ve anlatmaya başladı.

-Oyunun ismi "Gerçeği bul" .
Önceki oyunda olduğu gibi bir oyuncu ölürse oyun değişir ama bunda bir fark var.

Kural 1: 10 yıl boyunca tarikattan çıkamazsın.

Kural 2: Her kayıp eşyayı bulduğunda bir sonraki eşya hakkında bilgi bulacaksın.

Kural 3: Oyuncuları bulmak yasak.

Kural 4: Oyundan çıkmak yasak. Çıkarsan ölürsün. Çünkü bunu sen istedin.

Kural 5: Gerçek bedenin yok oldu. Bu beden, ustanın önceki bedeninden hazırladığı bir şey. Bu kuralda beden parçalarını bulmak zorundasın. Fakat onlar kayıp eşya olarak sınıflandırılmıyor.

Kural 6: Bir öğrenci al.

Kural 7: Ölen oyuncunun bir isteğini yerine getirmek zorundasın.

Şeffaf yaşlı adam, kuralları saydıktan sonra devam etti.

  I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin