10.Bölüm

680 95 16
                                    

Önceki bölüm

-Ben eve gitmek istiyorum. Bıktım bu oyundan!

Mo ying, xiuya xin'e garip bir şekilde baktıktan sonra daha fazla duymamak için odadan kaçtı ve giderken de kapıyı kapattı.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mo ying, odasına gittikten sonra kapıyı kapattı ve düşünmeye başladı.

Xiuya xin, neden kendisine zarar veriyordu?! Kimi seviyordu?! Bu halde olmasının sebebi de o kişi miydi?!

Xiuya xin, eve gitmekten bahsetmişti. Peki ya evi neredeydi?! Peri ormanından bahsediyorsa, orasının yıllar önce yakıldığından haberi yok muydu?!

Xiuya xin, oyundan bıktığını söylemişti. Fakat bu garipti. O, bir oyundan bıkacak biri değildi. Büyük bir sorun vardı.

Mo ying, her zaman xiuya xin'den şüphe etmişti. Onun bildiği kişi ile gördüğü ve izlediği kişi aynı değildi. Anıları silinmiş olsa bile kişilik hemen değişmezdi.

Mo ying, gittikçe daha fazla şüphelendi. Bir yanlış vardı. Hemde çok büyük bir yanlış!

Mo ying, bedeninde ki çocuğun hatıralarını düşündü. Kendi bildiği peri ile bu çocuğun ustası kesinlikle kişilik olarak çok benziyordu. Fakat bu gördüğü xiuya xin, çok farklıydı.

Mo ying, biraz düşündükçe daha çok gariplik olduğunu fark etti.

Xiuya xin, başka biri olabilir miydi?! Yani ele geçirilmiş olabilir miydi??

Mo ying, bunun olma ihtimalini düşündüğünde mantıklı olduğunu fark etti. Fakat, bu saf adam, neden xiuya xin gibi sorunlu birinin bedenini ele geçirsindi ki?!

Mo ying, biraz daha düşündü. Bu iş kesinlikle daha farklı olmalıydı. Acaba, onun bildiği xiuya xin, bu zavallı adamı mı almıştı?!

Mo ying, düşündükçe bazı şeyleri çözdüğünü düşündü. Öncelikle bu ustası olan xiuya xin, kendi bildiği kişi değildi. Tamamen başka biriydi. O zaman, bu adamı öldürmek için bir sebebi yoktu!

Mo ying, kararsız kaldığını hissetti. Bu zavallı adam, depresyona girmiş olmalıydı. Hiç bilmediği bir beden de hapsolmuştu ve zorla bu saçma oyuna girmişti.

Mo ying, xiuya xin'e biraz acıdı. Onu öldürmekten vaz geçti. Zaten zavallı adam yeterince sorun ile uğraşıyordu.

Mo ying, bu adamın kimden hoşlandığını merak etti. Bu adam, kötü biri değildi. Öncelikle, kendisine iyi davranıyordu. Kişiliği gerçekten de iyiydi. Onun gibi biri gerçekten de sevimliydi. Onu kazanan kişi çok şanslıydı. Fakat, bu zavallı adam aşk acısı çekiyordu.

Hangi salak, onun gibi bir adamı reddetmiş olabilirdi ki?!

Mo ying, xiuya xin'in kendisine söylediği sözleri düşündü.

"-Neden senin gibi pis bir şeytan için kendimi feda ettim?! 

-Aşık olmak suçtu!!"

Mo ying, bir an şok oldu. Birleştirince xiuya xin'in şeytana aşık olduğu ve onun için kendisini feda ettiği çıkıyordu.

O zaman...

O şeytan, kendisi miydi?!

Mo ying, öğrendiği gerçek ile şok oldu ve bir süre tepki bile veremeyecek kadar şok oldu.

Xiuya xin, kendisi için feda etmişti kendini! Fakat neden?!

Mo ying, hiçbir zaman xiuya xin'i sevmemişti ve her zaman nefret etmişti. Fakat.....bu şekilde olması...

  I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin