11.Bölüm

885 104 34
                                    

Medyaya peri xiuya xin'in bir resmini koydum. Biraz düzenledim orjinal resmi. Bölüm geç geldiği için üzgünüm.

İyi okumalar.😘

Önceki bölüm

Xiuya xin, gelmediği sürece mo ying, kendisine hiç gelmiyordu. Ona normal davranması gerektiğini biliyordu. Başına yeterince dert açmak istemiyordu.
.
.
.
.
.
.
Mo ying, daha önce xiuya xin ile uyumak istediğini söylemişti. Her ne kadar aslında böyle bir isteği olmasa da şimdi, onu daha fazla gözlemlemek istiyordu. Aklına gelen en iyi fikir de buydu.

-Usta, seninle uyuyabileceğimi söylemiştin.

Xiuya xin, yemek masasında konuyu açan mo ying'e baktı ve bir süre düşündükten sonra başını salladı ve onayladı.

Xiuya xin, ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Buraya geldiği için gerçekten de rahatsızdı. Başına çok fazla şey gelmişti. Aslında oyunlardan nefret ettiğini de burada fark etmişti.

Xiuya xin, ustasının katilini nasıl bulacağını düşünüyordu. Elinde hiç kanıt yoktu. Ustası da pek ipucu vermemişti. Kim olabilirdi ki?! Burada ki insanları tanımıyordu.

Xiuya xin, uzun uzun düşündükten sonra kim olabileceği hakkında bir eleme yaptı. Öncelikle öğrenciler olmayacaktı. Çünkü, onlar bir kere zayıftı. Sonra da rahatça ustasının yetişim yaptığı yere giremezlerdi. O zaman genç olanları eledi. Bu kişi, ustasından daha yaşlı veya onunla aynı kuşaktan biri olabilirdi.

Xiuya xin, ustasının yakın olmadığı kişileri düşündü. Onu kıskanan biri olabilirdi. Tarikat yaşlıları ve kıdemlilerden biri olmalıydı. Belki de katil aslında ustasının yakın bir arkadaşıydı. Bu şekilde Rahatça ona yaklaşmış ve öldürmüştü.

Xiuya xin'in sinirleri iyice bozulmuş durumdaydı. Bir sharlock holmes felan değildi. Neden gizemlerle uğraşmak zorundaydı ki?! Zaten okuduğu kitabın bu kadar b*ktan olduğunu daha önce fark etseydi kesinlikle okumazdı. Belki de ölmezdi ya da ölse bile başka bir kitabın içinde olurdu. Daha iyi bir kitabın içinde....

Xiuya xin, etrafını toparladıktan sonra mo Ying'e baktı ve nazikçe konuştu.

-Ying'er, ustana yardım etmek ister misin?

Xiuya xin, tek başına çok fazla şeyle uğraşmak istemedi. Ayrıca kendisinin fark etmediği bir şeyi mo ying fark edebilirdi. Sonuçta kahramandı ve şans ondan yanaydı.

Mo ying, şüpheyle xiuya xin'e baktı ve biraz düşündükten sonra konuştu.

-Ne konuda usta?!

Xiuya xin, hoş bir şekilde gülümsedi ve konuştu.

-Aklıma bir kaç detay gelmiyor. Benim ustam öldürüldü. Fakat katilin kim olduğundan emin değilim. Sence ilk ne yapmalıyım?

Mo ying, garip bir şekilde xiuya xin'e baktı. Neden küçük bir çocuğa bunu söylüyordu ki?! Her neyse, onu öldürmekten vaz geçmişti zaten. Yardım etmesinde bir sorun yoktu. Zaten sıkılmıştı. Belki de eğlenceli bir şeyler olurdu.

-Usta, belki de kendi ustanızın öldüğü yeri kontrol etmelisiniz. Ayrıca ustanızın arkadaşları ile de konuşabilirsiniz.

Xiuya xin, gülümsedikten sonra konuştu. Güzel bir fikirdi.

-Teşekkürler Ying'er. Benimle gelmek ister misin?

Mo ying, bir iç çekti. İşin buraya kadar gelmesini bekliyordu. Görmek ve daha fazla şey öğrenmek istedi.

-Tamam usta. Elimden geleni yapacağım.

Xiuya xin, nazik gözlerle mo Ying'e baktı ve kafasını okşadıktan sonra konuştu.

  I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin