Önceki bölüm
Çocuk Mo Ying idi. Xiuya Xin gecikince merak etmişti. Duydukları karşısında şok olmuştu. İyi de periler hasta olmazdı ki...
Şimdi neler oluyordu?
.
.
.
.
-Ben kıdemli Xiuya'nın öğrencisi Mo Ying'im. Ustama ne oldu?Mo Ying'ın sesi duyulduğunda herkes arayı açtı ve odaya girmesine izin verdiler.
Mo Ying odaya girdiğinde doktoru ve tarikat liderini gördü. Önce onlara hafifçe eğilip selam verdikten sonra Xiuya Xin'e baktı.
Xiuya Xin, yatakta solgun bir şekilde duruyordu. Tüm vücudu titriyordu ve aynı zamanda terlemişti. İçgüdüsel olarak eliyle ağrıyan kalbini tutup uzandığı yatağın örtüsünü üstüne çekmişti.
Mo Ying, neden olduğu bilinmez bir endişeyle Xiuya Xin'in alnına elini koydu ama anında elektrik çarpmış gibi geri çekti elini.
-Ustamın ateşi var. Çok ateşi var!
Xiuya Xin'in ateşini ölçen bir cihaz olsaydı kesinlikle 45°'den az çıkmazdı. O resmen yanıyordu!
Yüksek ateşe bağlı olarak da baş ağrısı, susuzluk, zayıflık, i̇ştah kaybı, kas ağrıları, sinirlilik, terleme ve titreme gibi belirtileri de vardı.
O cidden çok kötü hastalanmıştı!
Mo Ying, ne yapacağını bilemedi. Sadece doktora endişe ile baktı ve zayıf bir sesle mırıldandı.
-Onu...iyileştirin...lütfen...
Tarikat lideri, Mo Ying'in endişeli halini görünce hafifçe gülümsedi ve başını okşamak istedi ama Mo Ying hemen geriye kaçmıştı.
-Ne kadar da vefalı bir öğrenci. Ustan için endişelenmen gayet normal. Eminim ki yakında iyileşecek.
-Ben bakarım. Ustama ben bakmak istiyorum!
Mo Ying, neden olduğunu bilmediği bir şekilde sinirli hissediyordu. Xiuya Xin, onun avıydı. O halledene kadar başına bir iş gelmesini kesinlikle ama kesinlikle istemiyordu.
Doktor başını salladı ve onayladı. Ona biraz ilaç yazacağım. Şimdilik evine götürelim. İlaçlarını ver.
Doktor, usta - öğrenci ilişkisinden etkilenmişti. Bu yüzden de Mo Ying'in Xiuya Xin'i eve götürmesine izin vermişti.
Bu cidden çok dokunaklıydı!
Mo Ying, hemen eğilip teşekkür ettikten sonra Xiuya Xin'i kaldırmaya çalıştı. Ne kadar güçlü olsa bile bunu başarmak oldukça zorlu ve absürttü.
Xiuya Xin'in buruşmuş yüzünden bunu yapmak da doğru değilmiş gibiydi. Mecburen bıraktı.
-Ustamı evine götürmem için yardım edebilir misiniz?
Tarikat lideri başını salladı ve onayladı. Açıkçası Mo Ying'in çabasını takdir etmişti.
-Pekala.
Tarikat Lideri, Xiuya Xin'i enerjisiyle sarıp havaya kaldırdı ve yavaşça odadan çıkarttı. Zaten bu durum için kendisini hazırlamıştı.
Mo Ying gibi küçük bir öğrenci nasıl ustasını kaldırabilirdi ki? Yardım etmeyi istese bile bazen usta-öğrenci arasında keskin bir sınır olmalıydı.
Baygın ve hasta olan Xiuya Xin'in ise olanlardan hiç haberi yoktu. Hala yüksek ateş ve belirtilerinden acı çekiyordu.
Tarikat lideri, Xiuya Xin'i evine götürürken doktor da Mo Ying'e vermesi gereken ilaçları anlatılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL]
FantasyŞeytanın eline düşmek istemiyorum!!!! Xiuya xin, ismi gibi oldukça yakışıklı ve zarif bir adam. Tabi bu görünüşte. Gerçekte ise içi pislik dolu. Xiuya xin, dün gece okuduğu "Şeytanın yolu"adlı kitabın son bölümünü okudu. Bu kitabı tam 10 yıl boyun...